تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 174691

فتوای جهادی آیت‌الله سیستانی نقطه عطفی در مقابله با داعش

نماینده انصارالله یمن اعلام کرد: فتوای آیت‌الله سیستانی در دفاع از عراق و مقدسات آن بسیار به موقع بود و آمریکا و گروه تروریستی داعش و حامیان آن را شگفت زده کرد.
فتوای جهادی آیت‌الله سیستانی  نقطه عطفی در مقابله با داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "یحیی سریع" نماینده انصارالله یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری عراقی "نون" گفت: فتوای جهادی آیت‌الله سیستانی نقطه عطفی در مقابله با گروه تروریستی داعش بود.

وی افزود: فتوای آیت‌الله سیستانی در دفاع از عراق و مقدسات آن بسیار به موقع بود و آمریکا و گروه تروریستی داعش و حامیان آن را شگفت زده کرد، زیرا آنها تصور می کردند که می توانند وارد عراق شده و مقدسات این کشور را نابود کنند و با هیچ واکنشی مواجه نشوند.

یحیی سریع از نقش مراجع دینی و رزمندگان عراقی و موضع قهرمانانه آنها در مبارزه با تفکر تروریستی داعش و دیگر تفکرهای تروریستی مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

نماینده انصارالله یمن تصریح کرد: پیروزی‌های اخیر عراقی‌ها و یمنی‌ها در جنگشان علیه گروه تروریستی داعش و القاعده باعث شد تا امارات که از ابزارهای داعش و القاعده به شمار می‌رود، نام برخی سازمان‌های عراقی و یمنی را در لیست سازمان‌های تروریستی خود قرار دهد.

https://taghribnews.com/vdcf1jdyyw6deva.igiw.html
مرجع : وکالة نون
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی