تاریخ انتشار۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 234199
سید عمار حکیم:

تمام عراق را از دست داعش آزاد می کنیم

سید عمار حکیم گفت: بحران ۳۵ ساله عراق نوعی امتحان برای مردم این کشور است و خداوند متعال به زودی عراق را نجات خواهد داد و مردم عراق با سربلندی از امتحان الهی بیرون خواهند آمد.
تمام عراق را از دست داعش آزاد می کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در مراسم شب رمضانی در دفتر خود در بغداد تاکید کرد: ملت عراق می تواند با وجود سختی ها و مشکلات، تمام سرزمین های عراق را از وجود داعش پاک کند.
 
وی افزود: عراق بحران های زیادی را پشت سر گذاشته که این بحران ها با جنگ های متعدد آغاز شد و پس از آن نوبت به تروریست ها رسید و اکنون تروریست های داعش به جان عراق افتاده اند و بحران کشور، حدود 35 سال است که ادامه دارد و این همه مشکلات به این خاطر است که مردم عراق ماموریت های مهمی دارند و این سرزمین قرار است محل حکومت امام زمان علیه السلام باشد و این همه مشکلات، نوعی امتحان الهی برای مردم است و ان شاءالله مردم عراق از این امتحان ها سربلند بیرون خواهند آمد.
 
رئیس مجلس اعلای اسلامی ادامه داد: ای مردم عراق به خاطر بلاهایی که به شما می رسد تاسف نخورید که اینها امتحان الهی است و خداوند به زودی مردم عراق را نجات می دهد و فلوجه و الشرقاط و الحویجه و تمام سرزمین های عراق از لوث وجود داعش پاک خواهد شد و با وجود تمام مشکلات و سختی ها در حال پیشرفت هستیم.
 
https://taghribnews.com/vdcf1jd01w6dmya.igiw.html
مرجع : حوزه نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی