>> فرمانروایان شبه جزیره عربستان در دشمنی با مسلمانان هستند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : 297695
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(138)

فرمانروایان شبه جزیره عربستان در دشمنی با مسلمانان هستند

طی سالهای گذشته چهره واقعی کسانی برای ما روشن شد که در شبه جزیره عربستان ساکن و در حال دشمنی با مسلمانان و دوستی با غیر مسلمانان هستند.
فرمانروایان شبه جزیره عربستان در دشمنی با مسلمانان هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، محمد العاصی عضو شورای عالی مجمع تقریب مذاهب در نشست عمومی سی ویکمین کنفرانس بین المللی وحدت در ابتدا با یادآوری درگذشتگان اعضای این مجمع همچون آیت الله واعظ زاده خراسانی، آیت الله سیدمحمدباقرحکیم، دکتر ربانی و دکتر جعفر شهیدی از حاضرین جمع تقاضا کرد برای آمرزش روح این اعضای سابق دعا کنند.
 
العاصی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام که برای متفرق کردن واختلاف بین مسلمانان راه افتاده است اظهار کرد: این توطئه ها هفت سال است که وجود دارد و طی سالهای گذشته چهره واقعی کسانی برای ما روشن شد که در شبه جزیره عربستان ساکن و در حال دشمنی با مسلمانان و دوستی با غیر مسلمانان هستند.
 
عضو شورای عالی مجمع تقریب مذاهب در پایان با اشاره به اینکه اخیرا صحبتهایی در خصوص مذاکره عربستان با ایران مطرح شده است خاطر نشان کرد :همواره ایران از هرگونه مذاکره استقبال کرده است اما موضوع این است که طرف مقابل به دنبال مذاکره نیست چرا که به دنبال اختلاف با ایران از فضای این تنش سواستفاده و اهداف دشمنان اسلام را دنبال می کند.

 
https://taghribnews.com/vdcf1ed0tw6d1va.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی