تاریخ انتشار۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 298694

​بلژیک از رژیم صهیونیستی درخواست غرامت کرد

بلژیک از رژیم صهیونیستی خواست تا برای تخریب زیر ساخت های کرانه باختری خسارت پرداخت کند.
​بلژیک از رژیم صهیونیستی درخواست غرامت کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «الکساندر دی کرو» معاون نخست وزیر بلژیک در امور کمک های بشردوستانه، امروز (دوشنبه 20 آذر) در گفتگو با شبکه رادیو و تلویزیون بلژیک گفت: بلژیک در کنار تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا از مقامات اسرائیلی می خواهد که به علت تخریب و مصادره تأسیسات زیر بنایی در کرانه باختری که با حمایت مالی اعضای اتحادیه اروپا تأسیس شده است، خسارت پرداخت کند. 
 
دی کرو با تأکید بر اینکه "بلژیک و کشورهای دیگر اروپایی از اسرائیل غرامت می خواهند"، ادامه داد: میزان خسارت برای هر کشور درخواست کننده به 30 هزار یورو می رسد و بلژیک، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، لوکزامبورگ، ایرلند، سوئد و دانمارک از کشورهایی هستند که خواهان پرداخت جریمه اسرائیل هستند.
 
انتظار می رود که مسئله پرداخت خسارت و جریمه امروز در ضیافتی که وزیران امور خارجه 28 کشور اتحادیه اروپا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آن حضور دارند، مطرح شود.
 
این درخواست اتحادیه اروپا پس از تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی عنوان شده است.
https://taghribnews.com/vdcf1cd0jw6d1va.igiw.html
مرجع : شبستان
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی