تاریخ انتشار۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۸
کد مطلب : 241524
//نماز جمعه اهل سنت مهاباد//

خودداری سعودی ها از صدور ویزا برای حجاج ایرانی مقیم اروپا را محکوم می کنیم

امام جمعه مهاباد با اشاره به خودداری سعودی ها از صدور ویزا برای حجاج ایرانی مقیم اروپا، گفت: خودداری سعودی ها از صدور ویزا برای حجاج ایرانی مقیم اروپا یکی از کارهای ناروا و نابخردانه ای است که به شدت محکوم می کنیم.
خودداری سعودی ها از صدور ویزا برای حجاج ایرانی مقیم اروپا  را محکوم می کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب از مهاباد، ماموستا عبدالقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: مناسک حج از فریضه های مهم جهان اسلام است و جزء دارایی های شخصی سعودی ها نیست.
وی افزود: کار به جایی رسیده است که آنها حتی اروپایی های ایرانی الاصلی را که گذرنامه کشورهای اروپایی دارند از حضور در حج محروم می کنند.
امام جمعه مهاباد اضافه کرد: سعودی ها در سکوت سران کشورهای اسلامی سرنوشت مهمترین فریضه مسلمانان را گروگان خواسته های سیاسی خود گرفته اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشدید حملات هوایی عربستان سعودی علیه یمن در مناطق مسکونی و غیرنظامی اشاره کرد و متذکر شد: در حالی که امروز جهان اسلام بیش از همیشه احتیاج به اتحاد و همبستگی وهمدلی وهمفکری دارد حملات هوایی و اقدام جنگ طلبانه یک کشور مسلمان علیه یک کشور مسلمان همسایه اقدام نابخردانه و زیان بار است.
سهرابی ادامه داد: امروز وظیفه همه کشورهای اسلامی درخاورمیانه و سراسر عالم است که از ادامه و گسترش جنگ در بین کشورهای اسلامی جلوگیری کنند و صلح و سازش را در جهان اسلام حاکم سازند.
امام جمعه مهاباد همچنین به تبلیغ دین اسلام توسط تعدادی از زنان مسلمان برزیلی در مقابل درب ورودی دهکده بازی های المپیک ریودوژانیر اشاره و اضافه کرد: تبلیغ دین اسلام در چنین مکانی ستودنی و از اهمیت زیادی برخوردار است.

 
https://taghribnews.com/vdcf0yd0jw6djta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی