تاریخ انتشار۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 270928

بیانیه فراکسیون حقوق بشر مجلس در محکومیت حوادث تروریستی تهران

فراکسیون حقوق بشر مجلس، ضمن محکومیت حوادث تروریستی تهران از نهادهای مسؤول تقاضا می‌کند، ضمن مجازات عناصر جانی و تروریست، در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی و خارج با جدیت به گروهک‌های تروریستی ضربات محکمی وارد آورند.
بیانیه فراکسیون حقوق بشر مجلس در محکومیت حوادث تروریستی تهران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران را محکوم کرد؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

من قتل نفساً به غیر نفس او فساد فی‌الارض فکأنمّا قتل الناس جمیعاً (مائده 32)
گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و غرب، پس از نزدیک به 6 سال التهاب و نا امنی گسترده در منطقه غرب آسیا، توانستند به تعبیر رهبر انقلاب یک ترقه‌بازی را در ایران به راه بیاندازند تا به‌ زعم خود نشان دهند، جمهوری اسلامی ایران مانند سایر کشورهایی که دچار جنگ داخلی شده‌اند فضایی نا امن دارد.

اقدام نمایشی تروریست‌ها در مجلس شورای اسلامی به‌ قدری زبونانه بود که حتی نتوانست خللی در روند جاری صحن علنی ایجاد کند و نمایندگان در حالی که این افراد معدوم در پی تیراندازی و عملیات انتحاری بودند مانند همیشه کرسی‌های سبز بهارستان را ترک نگفتند.

مشخص نیست که حامیان تروریسم کور وقتی با عملیات تروریستی و انتحاری نتوانستند خللی در یک‌ قدمی محل اقدام خود در نهاد قوه مقننه ایران ایجاد کنند، چگونه می‌توانند فضای کلی و امنیت کشور را تحت تأثیر قرار دهند.

روحیه استقامت و شهادت‌طلبی، اقشار مختلف و حامیان انقلاب اسلامی آنجا خودنمایی می‌کند که حتی یکی از نمایندگان مجلس در مواجهه با تروریست‌ها در مقام دفاع برآمده و در حد توان خود مانع اقدام تکفیری­‌ها می‌شود.

تکفیری‌ها و حامیانشان بدانند که اهل سنت ایران اسلامی همواره از حامیان بی­ چون و چرای حفظ، حراست و صیانت از کیان ایران، اسلام و انقلاب اسلامی بوده­‌اند و به حول قوه الهی دست آنها را برای رسیدن به اهداف شومشان خالی خواهند گذاشتند.

فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید حوادث تروریستی در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی و تسلیت به خانواده­‌های شهدای این حوادث از نهادهای مسئول تقاضا می‌کند، ضمن مجازات عناصر جانی و تروریست، در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی و خارج از مرزها با جدیت به گروهک‌های تروریستی ضربات محکمی را وارد آورند.

ابوالفضل ابوترابی، رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی
 
https://taghribnews.com/vdcf0xd0cw6de1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی