تاریخ انتشار۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۴
کد مطلب : 266220
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی تاکید کرد:

ضرورت شکل گیری حرکت فراگیر و همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه مذاهب اسلامی

اولین جلسه شورای علمی دانشگاه مذاهب اسلامی در سال 96 با حضور رئیس این دانشگاه و اعضای این شورا برگزار شد.
ضرورت شکل گیری حرکت فراگیر و همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه مذاهب اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، در این جلسه که با حضور معاونان دانشگاه و مدیران گروه‌های آموزشی و سرپرستان واحدهای دانشگاه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه مذاهب اسلامی در مرحلۀ جدید، برنامه‌هایی بر اساس سیاست‌های کلی نظام و شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیش گرفته است، گفت: تلاش می‌کنیم یک حرکت فراگیر و همه جانبه‌ای را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دبیرکل محترم مجمع تقریب در دانشگاه مذاهب اسلامی که به نام و آبروی نظام است، پیش ببریم.
 
دکتر مختاری افزود: با تغییراتی که صورت گرفته و رویکرد جدیدی که داریم، تلاش خواهیم نمود در همه عرصه‌های داخلی، بین المللی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و... دانشگاه به فضل الهی قدم‌های سازنده‌ای برداریم.
 
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، شناسایی عوامل تعالی، رشد و ارتقای دانشگاه از جمله  موضوع جذب دانشجو که در وضع نامطلوبی قرار دارد را یکی از مهم‌ترین برنامه ها عنوان کرد و گفت: برای این منظور سند تحولی آماده شده است که امیدواریم بتوانیم در زمینه‌های مختلف جایگاه دانشگاه را ارتقا دهیم.
 
مختاری بیان داشت: به اعتقاد من اگر قرار است دانشگاه در سطح داخلی و بین الملل مطرح و در رقابت باشد، بایستی نقاط قوت و ضعف شناسایی شود و با فعالیت‌ها و برنامه‌های مدون این خلاءها پر گردد.
 
ریاست دانشگاه با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه برای بهبود وضعیت دانشگاه در تمامی عرصه‌ها، گفت: امیدواریم در بحث پژوهش شاهد تحولاتی جدید با حضور نیروهای جدید و در عرصه بین الملل، شاهد ارتباطات گسترده و در حوزه فرهنگی نیز شاهد فعالیت‌های پررنگ و تازه باشیم.
 
در ادامه این نشست بحث ایجاد رشته‌های عرفان اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد و رشته هنر اسلامی در مقطع کارشناسی برای واحد کردستان دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
 
https://taghribnews.com/vdcf0vd0xw6dv0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی