تاریخ انتشار۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۳
کد مطلب : 255925
معاون دبیرکل حزب الله :

شیخ نمر مدافع پرونده های امت در فلسطین، بحرین، لبنان، عراق و سوریه بود

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: شیخ نمر برای یاری مظلومان، شجاعانه به میدان می آمد و بجز خداوند از احدی نمی ترسید و زبان حال مردم عربستان و مدافع پرونده های امت در فلسطین، بحرین، لبنان، عراق و سوریه بود.
شیخ نمر مدافع پرونده های امت در فلسطین، بحرین، لبنان، عراق و سوریه بود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  شیخ نعیم قاسم که در مراسم ویژه نخستین سالگرد شهادت شیخ نمر در سالن الجنان در ضاحیه جنوبی بیروت سخن می گفت، با بیان این مطلب، افزود: شیخ نمر مسیرش را با اطمینان و یقین انتخاب کرد و برای اینکه از تفکر، اندیشه و موضع برخوردار بود از او ترسیدند و درصدد خاموش کردن نور او برآمدند.
 
معاون دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: اگر به نحوه بازداشت شیخ نمر نگاه کنیم، می بینیم مانند روباهی که از یک شیر غرنده حاضر در میدان وحشت داشته اند او را بازداشت کرده اند، او در خیابان در حالی که در خودروی خود بود مورد اصابت چهار گلوله قرار گرفت در حالی که سلاح به همراه نداشت و پس از اینکه در کنار خیابان بیهوش شد او را با همان حال به زندان منتقل کردند.
 
وی افزود: شیخ نمر به فعالیت های فرهنگی حوزوی ، سیاسی و امامت جمعه و جماعات اهمیت می داد و در سال 2008 جبهه ای را برای مبارزه با فسادهای اجتماعی و هیمنه دینی و ظلم و ستم سیاسی بر شهروندان عربستانی راه اندازی کرد، او شعله ای بود که مسیر حق را نشان می داد و سعودی ها هیچ دلیلی برای مقابله با وی پیدا نمی کردند.
 
شیخ نعیم قاسم اظهارداشت: حکومت سعودی امروز بارزترین ناقض حقوق بشر و آزادی بیان و سرکوب کننده جنبش های آزادی خواه و هرگونه صدای مخالف است که نور اسلام واقعی را آشکار ساخته و آنها را در برابر جهانیان رسوا می سازد.
 
وی افزود: امروز با وجود اقداماتی که سعودی انجام داده است ، نور درخشنده اسلام در مقاومت اسلامی و ایران و همه کسانی که برای اعتلای اسلام تلاش می کنند ، تجلی پیدا کرده است، ما از سرکوب ، قتل و توهین های آنها هراسی نداریم چرا که نور خدا با همه این اقدامات در حا ل گسترش است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcf0td0tw6dt1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی