تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 295228
// اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیریها//(37)

عالم مسلمان هندی:بیش از 10 میلیون مسلمان هندی به اهل بیت(ع) عشق می ورزند

اندیشمند مسلمان هندی با اشاره به مسلمان بودن 10 میلیون نفر از مردم هند خاطرنشان کرد: همه این مسلمانان به محبت اهل بیت(ع) اعتقاد دارند.
عالم مسلمان هندی:بیش از 10 میلیون مسلمان هندی به اهل بیت(ع) عشق می ورزند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، صدقی معین حسین چشتی، از علمای مسلمان هند و از پیروان معین الدین چشتی، در مراسم اختتامیه اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری ها، به تاریخ ورود اسلام به هند اشاره کرد و گفت: دین اسلام در 850 سال پیش به وسیله معین الدین چشتی، عارف بزرگ هندی به این کشور وارد شد و هدف ایشان تنها ترویج محبت اهل بیت(ع) میان مردم این کشور بود.
 
وی افزود: این عارف بزرگ توانست با تبلیغ خود بیش از 10 میلیون نفر را به اسلام دعوت کند و به این مسئله توجه داشت که با استفاده از رسوم بومیان هند، دین اسلام را در این کشور ترویج دهد. اکنون نیز بیش از 2 هزار مبلغ هندی در این کشور، مکتب اهل بیت(ع) را تبلیغ می کنند.
 
این عالم مسلمان هندی با اشاره به این اجلاس که محبان اهل بیت(ع) از نقاط مختلف جهان در یک جا جمع شده اند، تأکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که پیام همه این علما و اندیشمندان به تمام مسلمانان جهان ابلاغ شود.
 
وی در پایان ضمن دعا برای مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران، ابراز امیدواری کرد که سازمانی جهانی ایجاد شود تا تمام علمای جهان به عضویت آن درآیند و درباره مسائل جهان اسلام تبادل نظر کنند.
https://taghribnews.com/vdcf0td0cw6d10a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی