تاریخ انتشار۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 197029

مخالفت با نماز وحدت شیعه و سنی در بحرین

مؤسسه آشتی و گفت و گوی مدنی در بحرین طرح برگزاری نماز جمعه مشترک شیعه و سنی برای مقابله با اقدامهای تروریستی را پیشنهاد داده بود که با مخالفت مبلغان تفکر وهابی روبرو شد.
مخالفت با نماز وحدت شیعه و سنی در بحرین
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، برخی از مبلغان تفکر وهابی با برگزاری نماز وحدت شیعه و سنی در بحرین مخالفت کردند.

مؤسسه آشتی و گفت و گوی مدنی در بحرین، برای  مقابله با اقدام های تروریستی که شیعیان منطقه را هدف قرار داده، طرح برگزاری نماز جمعه مشترک میان پیروان تشیع و اهل تسنن را پیشنهاد کرد و قرار شد به پیشنهاد این مؤسسه، نماز جمعه امروز با حضور پیروان دو مذهب شیعه و سنی در مسجد جامع عالی بحرین و جمعه آینده نیز چنین نمازی در یکی از مساجد اهل سنت برگزار  شود.

" محمد خالد " از علماي گروه اخوان المسلمين بحرين به ايده برگزاري مراسم نماز جمعه مشترك بين شيعيان و اهل سنت به شدت حمله كرد و گفت: بحرين نياز به نماز واحد ندارد.

"محمد الزياني" از افسران سابق نيروهاي مسلح بحرين نيز با ايده برگزاري نماز جمعه مشترك اهل سنت و شيعيان در بحرين مخالفت کرد و گفت: هرگز نماز مشترک نمی خوانم.

پس از انفجار تروریستی، جمعه گذشته در مسجد امام صادق (ع) کویت به دست داعش، این گروه تروریستی اعلام کرد که بعد از انفجار مسجد "امام صادق" (ع)، جمعه آینده نوبت بحرین فرا می‌رسد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcf0edy1w6d1xa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی