تاریخ انتشار۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 267625

اعتصاب غذای اسقف اعظم مسیحی در همبستگی با اسرای فلسطینی/اسماعیل هنیه: مسأله اسرای فلسطینی در رأس اولویت های حماس است

اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس در قدس اشغالی روز گذشته، در همبستگی با اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زد.
اعتصاب غذای اسقف اعظم مسیحی در همبستگی با اسرای فلسطینی/اسماعیل هنیه: مسأله اسرای فلسطینی در رأس اولویت های حماس است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "اسقف عطا الله" حنا روز گذشته پس از بازدید از چادر همبستگی با اسرای فلسطینی در قدس تأکید کرد که اسرای فلسطینی با شکم های خالی از عزت و کرامت همه ما دفاع می کنند و زندگی خود را فدا می کنند، برای اینکه ما آزاد زندگی کنیم و از شرافت امت و مقدسات اسلامی و مسیحی دفاع می کنند.

وی تمامی آزادگان جهان را به حمایت همه جانبه از اسرای فلسطینی و برملا ساختن اقدامات و سیاست های نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین فراخواند و تأکید کرد که مسیحیان بخشی جدایی ناپذیر از جامعه فلسطین هستند و رژیم اشغالگر هرگز نمی تواند با اقدامات خود میان مسیحیان و مسلمانان در فلسطین تفرقه افکنی کند.

خبر دیگر اینکه،"اسماعیل هنیه" در اولین سخنرانی خود پس از انتخاب به عنوان رهبر جدید حماس تأکید کرد: مسأله اسرای فلسطینی در راس اولویت های حماس است و تلاش برای آزادی اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی یک وظیفه ملی است.

وی افزود: مسأله اسرای فلسطینی در رأس اولویت های حماس بوده و خواهد بود؛ پایه و اساس پیروزی صبر و شکیبایی است و تلاش های دشمن برای تضعیف عزم و اراده اسرا راه به جایی نمی برد.

هنیه افزود: تلاش برای آزادی اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی یک وظیفه ملی است و همه باید به همبستگی با اسرا تا تحقق خواسته هایشان ادامه دهند؛ نبرد اسرا نبرد کل بشریت است.


 
https://taghribnews.com/vdcf0ed0tw6dvva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی