تاریخ انتشار۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 298225

تصمیم رژیم صهیونیستی برای اجرای یک طرح عظیم شهرک سازی/شهادت 2 فلسطینی دیگر در حمله مجدد "اسرائیل" به غزه

هفته نامه عبری زبان کول هعیر فاش ساخت: اسرائیل شروع به تهیه یک طرح عظیم شهرک سازی در منطقه جبل المکبر در شرق شهر قدس کرده است.
تصمیم رژیم صهیونیستی برای اجرای یک طرح عظیم شهرک سازی/شهادت 2 فلسطینی دیگر در حمله مجدد "اسرائیل" به غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، قرار است این طرح در مساحتی بالغ بر 28 هزار متر مربع به اجرا درآید و ده ها واحد مسکونی و دو هتل و یک مجتمع تجاری در این منطقه احداث گردد.

از زمان روی کارآمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، رژیم صهیونیستی به شهرک سازی در کرانه باختری و قدس اشغالی شدت بخشیده است.  

خبر دیگر اینکه، جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه بار دیگر چندین پایگاه مقاومت فلسطین در جنوب شهر غزه را هدف قرار دادند.

اشرف قدرت سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد که تیم های امدادرسانی و پزشکی اجساد شهید عبدالله عطل جوان 28 ساله و شهید محمد صفدی جوان 30 ساله فلسطینی را از زیر آوار بیرون کشیده و به درمانگاه پزشکی شفا انتقال دادند.

تعدی نظامیان صهیونیست در دو روز گذشته (جمعه وپنجشنبه) منجر به شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر شده است، به این ترتیب آمار شهدا به 4 نفر رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی هم در بیانیه ای اعلام کرد که 4 پایگاه حماس را در واکنش به شلیک موشک به سمت سدیروت هدف قرار داده است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcf0cd0tw6d10a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی