تاریخ انتشار۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : 189820
نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی:

جلوگیری از کمک‌ های بشردوستانه به مردم یمن مغایر با تمامی قوانین بین المللی و بشردوستانه است

تنا- اختصاصی
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی خواستار عقب نشینی حکام عربستان سعودی از مواضع خصمانه علیه مردم مسلمان و بی دفاع یمن شد.
جلوگیری از کمک‌ های بشردوستانه به مردم یمن مغایر با تمامی قوانین بین المللی و بشردوستانه است
" سالار مرادی" نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تقریب با محکوم کردن حمله عربستان به یمن، ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع تر شاهد خاموش شدن آتش فتنه در کشورهای اسلامی منطقه باشیم.

وی افزود: امید است حکام عربستان سعودی با درک موقعیت منطقه و جهان اسلام از این حرکات دشمن شادکن پرهیز نمایند و هرچه سریع‌ تر از اقدامات خصمانه خود علیه مردم بی دفاع یمن دست بردارند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمله عربستان به یمن مصداق مداخله در امور داخل کشور مستقل است و امیدوارم هر چه سریعتر شاهد خاموش شدن آتش فتنه در کشورهای اسلامی منطقه و نابودی مزدوران داعش باشیم.

مرادی افزود: جلوگیری عربستان سعودی از ورود کمک های بشردوستانه و مواد غذایی و دارویی به مردم آسیب دیده و بی دفاع یمن از دیگر اموری است که متأسفانه طی چند روز اخیر شاهد آن بودیم که با همه قوانین بین المللی و بشردوستانه مغایر است.

وی خاطرنشان کرد: امید است کشور عربستان که خود را خادم الحرمین و یاور مسلمانان در سطح جهان می داند از حمله و تعدی به جان و مال مردم مسلمان یمن دست بکشد و بر آتش جنگ و خونریزی در منطقه دامن نزند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcf01dyxw6dcca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی