تاریخ انتشار۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 259921

کابینه رژیم صهیونیستی طرح ممنوعیت پخش اذان در قدس اشغالی را تصویب کرد/واکنش تشکیلات خودگردان

کمیته قانون گذاری رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات سرکوب گرایانه خود علیه فلسطینیان، طرح ممنوعیت پخش اذان در قدس اشغالی را تصویب کرد.
کابینه رژیم صهیونیستی طرح ممنوعیت پخش اذان در قدس اشغالی را تصویب کرد/واکنش تشکیلات خودگردان
کمیته وزارتی ویژه قانون گذاری رژیم اسرائیل در نشست امروز (یکشنبه) پیش نویس قانون ممنوعیت پخش اذان از بلندگوهای مساجد در قدس را تصویب کرد.به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا» به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی،این پیش نویس پس از اصلاح و محدود شدن ممنوعیت زمان پخش اذان از ساعت 23 شب تا 7 صبح به تصویب رسید. بر اساس این گزارش، قرار است پیش نویس این قانون چهارشنبه آتی برای تصویب در پارلمان (کنست) رژیم صهیونیستی قرائت شود.
دو ماه پیش زمانی که قرار بود این قانون در کنست رژیم صهیونیستی مطرح و توسط نمایندگان این رژیم تصویب شود، شبکه دهم رژیم اشغالگر اعلام کرد که این قانون به دلیل مشکلاتی که در پیش نویس آن وجود داشت به تصویب نرسید.
«یعقوب لیتسمان» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی از مخالفان این پیش نویس بود، اما پس از آن که این ممنوعیت تنها به ساعت های 23 تا 7 صبح محدود شد و کنیسه‌ها و معابد یهودی از ممنوعیت استفاده از بلندگوها برای اعلام آغاز شنبه یهودی مستثنی شدند، اعتراض خود را پس گرفت.

تشکیلات خودگردان فلسطین عصریکشنبه در واکنش به تصویب طرح ممنوعیت اذان در کابینه رژیم صهیونیستی تاکید کرد:‌ این اقدام رژیم تل آویو به آزادی عبادت در بیت المقدس آسیب جدی می رساند.
به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)،‌تشکیلات خودگردان فلسطین از همه کشورهای اسلامی و عربی خواست تا با دخالت فوری در این پرونده، از توسعه طلبی صهیونیست ها جلوگیری و با این کار مانع از تشدید این گونه اقدام های خطرناک اسرائیل شوند.
رژیم صهیونیستی که همچنان به اقدام های تحریم آمیز خود علیه فلسطینیان ادامه می دهد، پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به این قبیل تحرکات شدت بخشیده است.

 
https://taghribnews.com/vdcf01d0yw6dt1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی