تاریخ انتشار۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 262214

تظاهرات دانشجویان دانشگاه هاروارد در اعتراض به فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ

صدها دانشجوی دانشگاه هاروارد در شهر کمبریج آمریکا با برپایی تظاهرات اعتراض خود را به فرمان ضد مهاجرتی جدید ترامپ نشان دادند.
تظاهرات دانشجویان دانشگاه هاروارد در اعتراض به فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، صدها معترض به فرمان ضدمهاجرتی جدید "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در خصوص ممنوعیت ورود اتباع 6 کشور مسلمان به خاک این کشور، در دانشگاه هاروارد در شهر "کمبریج" در ایالت ماساچوست آمریکا دست به تظاهرات زدند.
 
انجمن اسلامی دانشگاه هاروارد، انجمن دانشجویان عرب و دانشجویان وابسته به گروه های دیگر این دانشگاه، سه شنبه شب در میدان هاروارد اعتراض خود را به فرمان ضدمهاجرتی جدید ترامپ نشان دادند. 
 
حدود 300 معترض با در دست داشتن پلاکاردهایی مخالفت خود را با دولت ترامپ و فرمان های ضدمهاجرتی اش نشان دادند؛ این تظاهرات به صورت مسالمت آمیز برگزار شد و نیروهای پلیس هم شرایط را کنترل می کردند.
 
دونالد ترامپ فرمان ضدمهاجرتی جدید خود را دوشنبه امضا کرد؛ بر اساس این طرح، ورود اتباع 6 کشور مسلمان از جمله ایران، سوریه، لیبی، سومالی، سودان و یمن به مدت 90 روز به خاک آمریکا ممنوع است؛ کشور عراق از فرمان جدید ضدمهاجرتی مستثنی شده است.
 
ترامپ در فرمان ضدمهاجرتی اولیه خود ورود اتباع 7 کشور مسلمان را به خاک آمریکا ممنوع کرده بود که این طرح از سوی قاضی دادگاه فدرال سیاتل لغو شد.
 
https://taghribnews.com/vdcezw8wejh8pwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی