تاریخ انتشار۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 298611
امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه:

فلسطین نقطه تقابل جهان اسلام با نظام سلطه است

تنا - استان گلستان
امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه، گفت: فلسطین برای دنیای اسلام بسیار حائز اهمیت است و خواهان بدست آوردن آن است، نظام سلطه نیز این را بر نمی تابد و به دنبال تصرف کامل این سرزمین مقدس است.
فلسطین نقطه تقابل جهان اسلام با نظام سلطه است
«آخوند ناصر محمد قزل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با محکومیت شدید مواضع اخیر دونالد ترامپ در مورد قدس، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا فرد صلح طلب، سالم و نرمالی نیست و بسیار جاه طلب است به همین خاطر سخنان سخیف زیادی علیه مسلمانان و دیگر ملت های مظلوم جهان بر زبان می آورد.

به گفته وی؛ سخنان یک جانبه و خارج ار عرف جهانی، او را بیش از پیش در نزد جهانیان منفور کرده است.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت عرفانی قازان قایه مراوه تپه با انتقاد از موضع ضعیف برخی از سران کشورهای
اسلامی در مورد فلسطین، تصریح کرد: اقدامات سست این افراد ضربه بر بدنه اسلام و مسلمین وارد می کند و همچنین موجبات  ضعف و جدایی ملل مسلمان از همدیگر را فراهم می کند.

وی، افزود: ضروری است دولت ها و ملت های مسلمان موضع واحدی در قبال مسئله فلسطین اتخاذ کنند و حمایت خود را به طور صریح از آن اعلام نمایند.

به گفته وی؛ اگر امت اسلامی مانند اعضای یک خانواده متحد و همدل باشند هیچ قدرتی توان رویارویی با آنان  را نخواهد داشت.

آخوند قزل با بیان اینکه کشورهای اسلامی نگذارند رویای استکبار جهانی در مورد قدس عملی شود، ابراز کرد: مسلمین در قبال قدس تکلیف شرعی دارند و باید با انجام هر عمل و فکری مانع تحقق آرزوی دیرینه دشمن شوند.

وی، ادامه داد: قطعا دشمنان فقط برای قدس و فلسطین نقشه ندارند؛ بلکه در صورت موفقیت در فلسطین برای همه دنیای اسلام توطئه خواهند داشت.
 
https://taghribnews.com/vdcezv8wzjh8opi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی