تاریخ انتشار۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰:۲۸
کد مطلب : 196614

ادامه تجاوز سعودی‌ها به یمن و واکنش کمیته‌های مردمی

جنگنده های سعودی روز دوشنبه در تجاوزی هولناک در منطقه صرواح در استان مارب، 12 عضو یک خانواده را به شهادت رساندند.
ادامه تجاوز سعودی‌ها به یمن و واکنش کمیته‌های مردمی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، برخی منابع محلی در گفتگو با خبرگزاری یمن (سبأ) تاکید کردند که جنگنده های عربستان منزل صالح  الصالحی شهروند یمنی را با چندین موشک هدف قرار دادند که بر اثر آن 12 نفر از این خانواده از جمله سه کودک و سه زن به شهادت رسیدند و منزل به طور کامل ویران گشت.
 
گفتنی است جنگنده های عربستان سعودی تقریبا به صورت روزانه منطقه صرواح در استان مارب در مرکز یمن را هدف قرار می دهند.
 
وزارت دفاع یمن در پاسخ به این حملات سعودیها، از کشته و زخمی شدن بیش از ده تن از نظامیان سعودی در حمله به مواضعی در مرزها خبر داد.
 
یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که  در حمله ارتش یمن و کمیته های مردمی به اردوگاه الربوعه در ظهران، شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند و یک زره پوش تخریب گشت.
 
یک منبع نظامی دیگری نیز گفت که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی، تجمع های نظامی در شماری از مواضع مرزی دشمن سعودی را هدف قرار داد.
 
این منبع در گفتگو با خبرگزاری یمن (سبأ) افزود: ارتش و کمیته های مردمی، اردوگاه نظامی السویله در نجران را با موشکهای گراد هدف قرار دادند، همچنین یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی، پایگاه نظامی المعایین در جیزان را بمباران کردند به گونه ای که پس از آن، آمبولانس ها برای تخلیه کشته شدگان و مجروحان با شتاب خود را به این پایگاه می رساندند.
 
https://taghribnews.com/vdcezp8zejh8opi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی