تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : 295218
// اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیریها//(34)

این مجاهدین هستند که سرنوشت ملتها را تعیین می کنند نه آمریکا و اسرائیل

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان به پیامدهای مثبت پیروزهای عراق و سوریه علیه داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: پیام مجاهدین این دو کشور در سراسر دنیا امتداد خواهد داشت و یکی از دلایل مقاومت ملتها خواهد بود.
این مجاهدین هستند که سرنوشت ملتها را تعیین می کنند نه آمریکا و اسرائیل
 سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان  در مراسم اختتامیه اولین اجلاس"محبان اهل بیت و مسئله تکفیریها" از مسؤولین جمهوری اسلامی ایران و به خصوص دکتر ولایتی به خاطر برگزاری این اجلاس قدردانی کرد و گفت: این کنفرانس قبل از اینکه برگزار شود، موفقیت بوده است و همزمانی این اجلاس با پیروزهای امت اسلام علیه داعش دلیلی بر این موفقیت است.

وی به پیروزیهای کشورهای مختلف علیه تروریسم اشاره کرد و از ملت یمن به عنوان ملت کرامت و عزت و از مردم بحرین به عنوان الگوی تمدن جهانی برای مقاومت مسالمت آمیز یاد کرد.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان به پیامدهای مثبت پیروزیهای عراق و سوریه علیه داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: پیام مجاهدین این دو کشور در سراسر دنیا امتداد خواهد داشت و یکی از دلایل مقاومت ملتها خواهد بود؛ این پیروزیها ثابت کرد که این مجاهدین هستند که سرنوشت ملتها را تعیین می کنند نه آمریکا و اسرائیل؛ وی در ادامه از تلاشهای سردار سلیمانی در مسیر پیروزیهای امت اسلام قدرانی کرد.

سید ابراهیم امین السید در پایان صحبتهای خود از چالشهای جهان اسلام از جمله فلسطین  یاد کرد و گفت:بزرگترین چالش بعد از پیروزیها این است که عربستان سعودی بعد از پیروزیها می خواهد ملت فلسطین را به انقیاد بکشاند تا به نقشه ترامپ برای از بین بردن آرمان فلسطین جامه عمل بپوشاند.

وی با تبریک پیروزهای عراق و سوریه و ایران علیه تروریسم ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد پیروزیهای ملت یمن باشیم.
 
https://taghribnews.com/vdcezn8wvjh8owi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی