تاریخ انتشار۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : 177011
امام جمعه موقت سنندج :

سیره بزرگان دینی به نسل جوان شناسانده شود/ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سدی مستحکم در برابر توطئه‌هاست

امام جمعه موقت سنندج بر تقویت ارزش های دینی و اعتقادی در بین نسل جوان جامعه تأکید کرد و خوستار شناساندن سیره بزرگان دینی به این قشر از جامعه شد.
سیره بزرگان دینی به نسل جوان شناسانده شود/ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سدی مستحکم در برابر توطئه‌هاست
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا سید احسن حسینی" ظهر روز جمعه درخطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: اسلام دین علم و آگاهی است و آشنایی هرچه بیشتر مسلمانان با مبانی دینی و اعتقادیشان زمینه ‌ساز ایستادگی آگاهانه در برابر توطئه ‌های دشمنان است.

وی افزود: تقویت ارزش های دینی و مبانی هویت بخش اسلامی در بین نسل جوان جامعه زمینه ساز عزت و تعالی روز افزون کشور خواهد بود.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: باید نسل آینده ساز جامعه بیش از پیش با سیره بزرگان دینی آشنا شوند و راه برای تأسی آنان از مکتب رسول الله(ص) هموار شود.

ماموستا حسینی خواستار مشارکت همه دستگاه‌ های متولی حوزه فرهنگ استان در خصوص ترویج ارزش‌ های دینی و آشناکردن نسل جوان با سیره بزرگان دینی شد.

امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته با تقدیر از نگاه ویژه نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کردستان در خصوص برگزاری یادواره های شهدای روحانی استان اظهار داشت: این حرکت فرهنگی در سطح شهرها و روستاهای استان زمینه ساز تقویت فرهنگ عمومی در جامعه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه ما نمود عینی داشته باشد هیچ دشمنی اجازه توطئه افکنی در کشور را به خود نخواهد داد.

ماموستا حسینی افزود: برگزاری یادواره شهدای روحانی نقش مهمی در معرفی شخصیت و خدمات این افراد والامقام به نسل جوان جامعه داشته و از همه دستگاه های متولی این امر تقدیر می نماییم.

وی اظهار داشت: تداوم راه شهدا تداوم مسیر عزت و تعالی نظام مقدس اسلامی را به دنبال دارد و باید همه ما در این خصوص احساس مسئولیت نماییم.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خطبه‌ های نماز جمعه این هفته از خدمات کارکنان ثبت احوال استان برای خدمت به مردم تقدیر کرد و کمک‌ های مسئولان برنامه ‌ریزی استان را نیز در خصوص حمایت از حجره‌های دینی سنندج قابل تحسین دانست.
https://taghribnews.com/vdcezf8zzjh8f7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی