تاریخ انتشار۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۵
کد مطلب : 167814
معاون دبیركل حزب الله:

مقاومت ضربه ای دردناك به رژیم صهیونیستی وارد كرد

معاون دبیركل حزب الله لبنان با اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پیروزی مقاومت را ضربه ای دردناك به اسرائیل توصیف كرد.
مقاومت ضربه ای دردناك به رژیم صهیونیستی وارد كرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم روز دوشنبه در دیدار با هیئتی از اندیشمندان تركيه ای حامی مقاومت فلسطین، با بیان این كه غزه یك پیروزی تمام عیار را در برابر دشمن صهیونیست بدست آورد، اظهار داشت: اسرائیل به بدترین شكل ممكن شكست خورد و مقاومت بار دیگر ثابت كرد كه می تواند از سرزمین و ملت خود دفاع كند.
وی با بیان این كه پیروزی مقاومت در غزه در سالگرد پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی حاصل شد، گفت: در هر دوی تجاوزات رژیم صهیونیستی به فلسطین و لبنان، این رژیم ضربه ای دردناك را از مقاومت دریافت كرد و امید است تا آزادی كامل سرزمینهای اشغالی ادامه یابد.

معاون دبیركل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره به اقدامات تروریستی داعش در جهان اسلام، تصریح نمود: داعش سعی در تحقق اهداف اسرائیل دارد لذا عجیب نیست كه از سوی صهیونيسم جهانی مورد حمایت قرار گیرد.
وی افزود: این جریان تلاش دارد مقاومت را نابود ساخته و اشغالگری های اسرائیل را قانونی جلوه دهد و در نهایت روابط با این رژیم را عادی سازی كند.
https://taghribnews.com/vdcezf8zejh8pvi.b9bj.html
مرجع : العهد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی