تاریخ انتشار۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 207413

انصارالله متجاوزان به یمن را تهدید کرد

رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به نزدیک بودن پیروزی نیروهای یمنی، ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را تهدید کرد که اگر جنگ علیه یمن همچنان ادامه یابد، پاسخ ملت یمن دردناک‌تر خواهد بود.
انصارالله متجاوزان به یمن را تهدید کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از "المصدر آنلاین"، "صالح الصماد" از رهبران جنبش انصارالله و رئیس شورای سیاسی این جنبش، مردم یمن را به صبوری بیشتر فراخواند.
 
وی بار دیگر کشورهای عضو ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را که از 26 مارس گذشته، جنگ علیه یمن را آغاز کرده‌اند، به پاسخی دردناک تر از گذشته تهدید کرد.
 
صماد با اشاره به اینکه متجاوزان به یمن، به دلیل پایداری ارتش و کمیته‌های مردمی آخرین نفس‌های خود را می‌کشند، گفت: ما در 6 ماه گذشته، برای توقف جنگ امتیازات زیادی داده‌ایم اما برخی طرف‌ها و گروه‌های سیاسی حتی در یمن، با نیروهای ائتلاف عربی همسو شدند و در توقف جنگ اهمال کردند.
 
رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در ادامه اعلام کرد که انصارالله به زودی در یمن پیروز خواهد شد و نشانه‌های پیروزی کاملا مشهود است.
 
صماد از ملت یمن خواست با هوشیاری تمام در آماده‌باش کامل باشند تا مسیر پایداری و ثبات آنها تکمیل شود. گزینه پایداری و مقاومت گزینه‌ای است که کشورهای ائتلاف عربی را به تسلیم وادار خواهد کرد.
https://taghribnews.com/vdcezf8wxjh87ei.b9bj.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی