تاریخ انتشار۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 207819

دور جدید بمباران تروریست ها در سوریه اغاز شد

سخنگوی مطبوعاتی کاخ کرملین از آغاز مرجله جدید بمباران های موثرتر با هدف نابودی کامل پایگاه ها و مراکز تروریست ها در سوریه خبر داد.
دور جدید بمباران تروریست ها در سوریه اغاز شد
ویکتور بوندرف  فرمانده کل نیروی هوایی روسیه با اعلام  آمار عملیات هشت روزه علیه تروریست ها، اهداف مورد حمله جنگنده بمب افکن های سوخو مستقر در سوریه را مراکز فرماندهی، ارتباطات، اردوگاه های آموزش شبه نظامیان، مراکز تولید تسلیحات و مواد منفجره، انبارهای مهمات و سوخت تروریست ها بویژه داعش اعلام کرد.
 وزارت دفاع این کشور هم امروز (پنجشنبه) اعلام کرد: در حملات به مواضع داعش از جنگ افزارهای بسیار دقیق با دامنه خطای احتمالی فقط چند متر استفاده می شود.
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز با تاکید بر ادامه عملیات روسیه و سوریه علیه تروریست ها گفت: بمباران ها وارد مرحله کیفی و فنی جدیدی شده است.
وی با اشاره به پرتاب 26 موشک کروز از دریای خزر به مواضع داعش در سوریه و اصابت دقیق آنها به اهداف تعیین شده، افزود: همزمان با این عملیات و همچنین بمباران ها، ارتش سوریه نیز عملیات زمینی خود را گسترش داده و تروریست ها در حال تحمل تلفات سنگین هستند.
روسیه با پذیرش درخواست دولت سوریه و با مجوز مجلس خود، از هشت روز پیش عملیات بمباران مواضع تروریست ها را در سوریه آغاز و تاکنون ده ها هدف و مراکز تروریستی بویژه داعش را نابود کرده است.

 
https://taghribnews.com/vdcezf8wojh87vi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی