تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 232730

ايران به همكاري ها و كمكهاي توسعه اي خود در آفريقا ادامه مي دهد

امیرعبداللهیان: خوشبختانه قاره استعمار ستيز آفريقا در مسير صحيح رشد و توسعه قرار دارد و جمهوري اسلامي ايران به همكاري ها و كمك هاي توسعه اي خود در افريقا ادامه مي دهد.
ايران به همكاري ها و كمكهاي توسعه اي خود در آفريقا ادامه مي دهد
معاون عربي و آفريقايي وزيرامورخارجه همزمان با برگزاري روزجهاني ملي آفريقا در تهران از نقش نلسون ماندلا در مبارزه عليه نژادپرستي تجليل كرد و ضمن تبريك اين روز به مردم افريقا و سفراي قاره افريقا در تهران افزود: جمهوري اسلامي ايران همكاري هاي همه جانبه خود با قاره افريقا را توسعه و تعميق مي بخشد.

حسين اميرعبداللهيان گفت: رشد تبادل هیاتهاي عاليرتبه سياسي ازجمله سفر روساي جمهور افريقاي جنوبي و غنا در ماههاي اخير به تهران ، همكاري هاي ايران و آفريقا را شتاب بخشيد.

وي گفت: خوشبختانه قاره استعمار ستيز آفريقا در مسير صحيح رشد و توسعه قرار دارد و جمهوري اسلامي ايران به تداوم همكاري ها و كمك هاي توسعه اي خود در افريقا ادامه مي دهد.

امير عبداللهيان افزود: تروريسم پديده شومي است كه بخش هايي از قاره سبز و غني افريقا را متاثر ساخته است به نحوي که علاوه بر رشد افراط گرايي و ناامني ، مانع جدي توسعه انساني ، اجتماعي و اقتصادي در برخي مناطق افريقا گرديده است .

وي گفت: اكنون ضرورت توجه جامعه جهاني به مبارزه با تروريسم بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود.
https://taghribnews.com/vdcexw8w7jh8xfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی