تاریخ انتشار۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 196533

«شیعه هستی یا سنی؟» را رها کنید +فیلم

در این کلیپ به مسئله مهم تفتیش عقاید توجه شده که در آن جان فردی در خطر است و تکرار پرسش «شیعه هستی یا سنی؟» و کمک نکردن به آن فرد، باعث می‌شود تا او جان خود را از دست بدهد.
دانلود فايل ويديو
به گزارش تنا به نقل از تسنیم، اساس ایدئولوژی تکفیری بر پایه سفید و سیاه دیدن هرچیزی است. انسان ها یا با ما هستند یا باید کشته شوند.

دوران تفتیش عقاید در اروپا و همچنین رفتارهای کنونی داعش نشان از اشکال مختلف تفتیش عقاید در جهان است. در اینجا سوالی مطرح می‌شود که تکفیری‌های داعش آیا مبنایی برای رفتارهای خود دارند؟ کدام یک از علمای حال حاضر اهل سنت چنین تجویزی را جائز می‌دانند؟

مجموعه‌ای به نام «قیثاره» را در ماه‌های گذشته ویدئوهایی را در راستای تبیین تفکراتی که با تفتیش عقاید مرتبط هستند منتشر کرده است.

در یکی از این کلیپ‌ها به نام «شیعه هستی یا سنی؟» به مسئله مهم تفتیش عقاید توجه شده است که در آن جان فردی در خطر است و تکرار پرسش «شیعه هستی یا سنی؟» و کمک نکردن به آن فرد، باعث می‌شود تا او جان خود را از دست بدهد.

در پایان این کلیپ از زبان یک کودک گفته می‌شود: «اینها را رها کنید؛ کشور به پیشرفت نیاز دارد و شما هنوز از عقاید سوال می‌کنید؟ همه ما شهروند هستیم. بیاید زنده بمانیم»

https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000196/nf00196533-1.flv
https://taghribnews.com/vdcexp8zxjh8oni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی