تاریخ انتشار۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰:۰۶
کد مطلب : 249039
دبیر کل جنبش انصار الله یمن:

آفت امروز جهان اسلام اندیشه های تکفیری است/سیاست های رژیم سعودی سیاست های منافقانه ای است

دبیر کل جنبش انصار الله یمن، آفت امروز جهان اسلام را اندیشه های تکفیری دانست که به گفته وی رژیم آل سعود زیر پرچم آمریکا از این اندیشه ها حمایت می کند و چنین اندیشه ای در خدمت رژیم صهیونیستی است.
آفت امروز جهان اسلام اندیشه های تکفیری است/سیاست های رژیم سعودی سیاست های منافقانه ای است
 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه المسیره، "عبدالملک بدرالدین" گفت حاکمان ستمگر و طغیانگر با نام اسلام امر به معروف و نهی از منکر را تعطیل کردند و زمانی که این دو فریضه از میان امت رخت بربندد منکر رشد می کند، میدان برای تبهکاران باز می شود تا بتوانند پایه های قدرتشان را تقویت کنند و میدان را بدون هیچ مانعی در اختیار بگیرند و جسورانه هر اقدام زشتی را انجام دهند. در چنین شرایطی است که امور امت اسلام پیچیده و شرایط دشوار می شود و قداست ها از میان برداشته خواهد شد.

وی افزود امروز واقعیت امت اسلام این است که نفاق همچنان حضور دارد و حضور این جنبش نیز گسترده و در سطح  کشور و دولتهایی است که ارتش و ثروت های هنگفتی را در اختیار دارند. چنانچه در نقطه مقابل شاهد امتداد حرکت ایمانی در امت اسلام هستیم به این معنی که شر و خیر و حق و عدل در امت اسلام حضور دارد. اما آنچه مهم است درک حرکت تخریبی نفاق در امت اسلام است، حرکت تخریبی همانهایی که منکرات را ترویج می دهند و به منکرات عمل می کنند. برخی از این منافقان در لباس دین و در قالب اندیشه های تکفیری در امت اسلام حضور دارند و بدترین جنایات را مرتکب می شوند و به بدترین وجه در پی مخدوش ساختن چهره اسلامند در سطحی که حتی تصورش نیز دشوار است. گروهی دیگر نیز به پوششهای سیاسی یا حتی بدون پوششهای سیاسی اما در قالب تأثیرات مادی و پول، نفاق را ادامه می دهند.
 
عبدالملک بدرالدین افزود: آنچه که امروز جهان اسلام از آن رنج می برد فعالیت تکفیری هایی است که نظام آل سعود در زیر چتر حمایتی آمریکا، رهنمودهای آمریکا و مهندسی سیاسی آمریکا  آنان را پشتیبانی می کند. این اندیشه در خدمت اسرائیل است و فایده آن به اسرائیل می رسد و در واقع حامی اسرائیل است. امروز شاهد چنین نقشی در امت اسلام هستیم ، نقشی که زیان آن به امت اسلام، بسیار بزرگ است. امروزه کشتار به کاری روزمره تبدیل شده است،  هتک حرمت جان و زندگی مردم، ویرانگری و ترویج آشوب و بحران، از واقعیت های زشت امروز در امت اسلام است.

دبیر کل انصار الله تصریح کرد در کنار دیگر قضیه شاهدیم که فریاد حق هم از میان امت اسلام شنیده می شود، بسیاری از مناطق جهان اسلام به حرکت در آمده اند و از حلقوم آنان فریاد حقانیت شنیده می شود. مواضع آنان بیانگر قدرت و صلابت حق در برابر طغیانگری، منکر، فساد و ظلم است.
 
وی افزود: آنچه که امروز نظام سعودی به طور مستقیم یا از طریق ابزار و واسطه هایش در جهان اسلام و در مناطق مختلف جهان مرتکب می شود در مفهوم، ساختار، اصالت و ریشه چیزی جز نفاق در دوره های تاریخی اسلام نیست با این تفاوت که این نفاق در این دوره با امکانات و توانمندی های بیشتر و قوی تری عمل می کند زیرا امروز بر خلاف گذشته شبکه های ماهواره ای و سلاح مدرن وجود دارد. امروز این خطر در تمامی مناطق اسلامی مشاهده می شود حتی در آنجایی که هنوز مقداری آرامش و ثبات وجود دارد چنین خطراتی وجود دارد.
 
دبیر کل انصار الله یمن در ادامه سخنانش تلاش های نظام آل سعود را خطری برای همگان دانست و در تبیین گستردگی این خطر گفت: کشورهای مغرب عربی ، مصر و بسیاری از کشورها که شاهد نوعی ثبات و آرامشند به همان اندازه با این خطر روبرو هستند که چنین خطری در یمن ، سوریه، عراق و برخی کشورهای دیگر آشکار شده است.
 
عبدالملک بدرالدین، ادامه داد: «سیاست های رژیم سعودی به معنی درست کلمه سیاست های منافقانه است، فعالیت عربستان  نخست  درلوای تبلیغ خیر و نیکی آغاز شد، آنان با شیوه نرم در پی توزیع کتب، ساخت مدارس و دیگر امور بر آمدند تا بتوانند در برخی کشورها نفوذ کنند و وقتی توانستند در کشوری نفوذ کنند راه دیگر را در پیش گرفتند و روش کارشان را عوض کردند. روزگاری لباس مبلغان دینی را بر تن می کردند اما کم کم در پی جذب مردم به اندیشه های باطل ، نفرت، کینه و دشمنی بی نظیر با دیگران برآمدند و سعی کردند انسان را از محتوای انسانیش تهی کنند و او را به موجودی وحشی تبدیل نمایند.»
 
وی افزود: «آنان با آموزه هایی چون ضرورت حمل مسواک و داشتن اخلاق نرم شروع کردند تا به آموزش  و حمل سلاح و کمربند انفجاری و تبدیل شدن به موجودی سرشار از نفرت و خشونت برسند. اما برای چه کسی؟ آیا برای مقابله با دشمن امت اسلام، یعنی آمریکا و اسرائیل و آنانی که خطر واقعی برای مردم منطقه هستند؟ خیر، آیا برای دفع خطر اسرائیل و نجات مردم فلسطین چنین کردند؟ خیر، آنان بازارها، مساجد و مدارس  را هدف قرار دادند تا انبوهی از نفرت را در افراد ترویج نمایند و افراد را به حمل کمربند انفجاری وادار کنند و این شخص با کمربند انفجاری نمازگزاران، مردم کوچه و بازار، دانش آموزان و ... را هدف قرار دهد. یا آنکه در پی گشودن جبهه داخلی در برخی از مناطق اسلامی و عربی بر آمدند تا بتوانند در میان مردم منطقه فتنه ایجاد کنند حال آنکه همین مردم در کنار هم همزیستی مسالمت آمیزی داشتند. تکفیری ها دست به کار شدند، دیگران را کافر خواندند و خود را ملزم دانستند که به هر نحو ممکن باید این مردم را کشت، حال چه با کمربند انفجاری ، چه با بمب، چه با جنگنده چنانچه نظام سعودی این کار را انجام می دهد، یا با استفاده از سلاح یا  سلاح سردی که با آن گردن ها را می برند. آنان اینگونه وحشی شده اند تا به خطری برای امنیت و ثبات ملی هر کشوری تبدیل شوند، اما در عین حال خود را وابسته به دین می دانند، این افراد هر کجای جهان که باشند از نظر سیاسی به نظام سعودی وابسته اند.»
 
دبیر کل جنبش انصار الله ادامه داد: «وقتی آمریکا به نظام سعودی برای فتنه انگیزی در کشوری چراغ سبز نشان می دهد به سرعت فتواهایی در داخل عربستان صادر می شود و در ادامه تحرکات میدانی آغاز می شود به همین منظور کشور مورد هدف با فتنه و شکاف مواجه می شود و مردم آن در برابر هم قرار می گیرند، شهرها و روستاهایش ویران می شود و کوچک و بزرگ کشته می شوند. این حرکت منافقانه در بدترین شکل و  در بدترین نوعش در نظام آل سعود دیده می شود.»
 
وی تجاوز عربستان به یمن را در لوای حمایت های آمریکا دانست و افزود: «این تجاوز با حمایت و نظارت آمریکا، تمایل و تشویق اسرائیل آغاز شد و اسرائیل در آن سهیم است، این تجاوز برای ویرانی و ظلم، آن هم بدون هیچ حق و هیچ توجیهی آغاز شد، آنان زشت ترین جنایات را در یمن مرتکب می شوند، جریمه ای مثل حمله به مجلس ترحیم در صنعا را مرتکب می شوند سپس تلاش می کنند با انکار، از زیر بار مسئولیت جنایت شانه خالی کنند در شرایطی که این جنایت بسیار شفاف بوده است. در اوج وقاحت، حقارت، دنائت و سادگی می گویند افرادی که در این سالن بودند کودتاچی بودند یا نیروهای حقوق بگیر بوده اند، هم زمان مزدورانشان در اوج دنائت برای آنان گواهی و شهادت دروغ می دهند تا بگویند کسی که این جنایت را مرتکب شده است نظام سعودی نبود یا آنکه این جنایت با بمباران هوایی به وجود نیامده است بلکه کودتاچیان عامل این جنایت بوده اند. اما پس این همه بهتان و دروغ مجبور می شوند نقش خود را بپذیرند و برای رهایی از برخی پیامدها، مزدوران حقیر خود را سرزنش کنند در مقابل مزدورانشان نیز در برابر این سرزنش ها سکوت را در پیش گرفتند.»
 
عبدالملک بدرالدین افزود: «ارتکاب این جنایت، رسوایی بود، انکار آن رسوایی بود، تلاش برای متهم کردن دیگران و شهادت دروغ در این زمینه هم رسوایی بود، در پایان اعتراف به ارتکاب این جنایت نیز رسوایی آشکاری بوده است، البته این اتفاقات از طرفی که رفتارش از آغاز حمله به یمن مشخص بوده است عجیب نیست. آنان از اولین بمبارانی که در یمن داشتند، کودکان، زنان، غیر نظامیان بی گناه و مردم عادی را که هیچگونه موضع و دیدگاه سیاسی نداشتند هدف قرار دادند و پس از آن نیز جنایاتشان را ضد این مردم پی گرفتند  خون همگان را مباح دانستند، مردم را  در بازار و مساجد کشتند و حتی به قبرستان ها هم حمله کردند.»
 
دبیر کل انصار الله ادامه داد: «جنایاتشان واضح و آشکار است و این جنایات همچنان ادامه دارد و شواهدی هم وجود نداردکه بر اساس آن بگوییم این تجاوز در حال پایان یافتن است اما در این شرایط آنچه که می تواند برای مردم ما مفید باشد تحمل مسئولیت ، تحرک جدی، اقدام و موضعگیری و حمایت انسانی از جبهه های نبرد و پایداری و استقامت  است، تجاوز اقتصادی آنان نیز همچنان ادامه دارد، در پی هدف قرار دادن بانک ها، تعطیلی حقوق مردم، از بین بردن نان و در آمد مردم هستند، این اقدامات بیانگر هویت واقعی آنان است. شما آمریکایی ها، شما سعودی ها و شما مزدوران عامل جنایت در حق این مردم هستید، شما هستید که می خواهید این مردم را  گرسنگی دهید، شما هستید که با بانک مرکزی در صنعا به نبرد برخاستید و در مسیر فعالیت این بانک چالش ایجاد کردید تا این بانک در تامین بودجه مورد نیاز برای پرداخت حقوق مردم با مشکل مواجه شود. شما عامل محاصره خفه کننده این کشور هستید، شما عامل ویرانی تاسیسات زیربنایی کشورید، شما عامل غارت و سرقت سرمایه های ملی کشور در مارب، شبوه و دیگر مناطق هستید، شما قاتل ، دزد، مفسد فی الارض،جنایتکار و عامل زیان به مردم هستید. امروز چهره شما برای این ملت آشکار شده است، و ما در این کشور در پی تحرک جدی در همه بخش ها هستیم.»
https://taghribnews.com/vdcexo8wojh8e7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی