تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : 295236
// اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیریها//(38)

​عالم مسلمان سوری:هزینه کوبیدن کشورهای مسلمان پنج برابر نیازهای امت اسلامی است

عالم مسلمان سوری تأکید کرد: دشمنان جهان اسلام پنج برابر نیازهای امت اسلامی برای کوبیدن کشورهایی چون عراق و سوریه هزینه کرده اند.
​عالم مسلمان سوری:هزینه کوبیدن کشورهای مسلمان پنج برابر نیازهای امت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام نقشبندی، اندیشمند مسلمان سوری در مراسم اختتامیه اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری ها با اشاره به تلاش دشمنان برای کوبیدن امت اسلامی گفت: هزینه ای که این دشمنان صرف می کنند، پنج برابر نیازهای امت اسلامی است و هرجا که محبت اهل بیت وجود دارد، سعی در کوبیدن آنجا دارند.
 
وی با اشاره ه اینکه در برخی کشورهای غربی برای حیوانات خود ارزش و احترام ویژه ای قائل هستند، گفت: متأسفانه این کشورها کودکان در فلسطین و یمن را به بدترین شکل به قتل می رسانند و ارزشی برای جان انسان ها قائل نیستند.
 
وی افزود: خداوند فرموده است که به ریسمان خدا چنگ بزنید تا متفرق نشوید، اما این دشمنان بر خلاف دستور خداوند رفتار کرده و از مسلمانان می خواهند که متفرق شوند.
 
این عالم سوری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران رنجهای بسیاری در مبارزه با استکبار متحمل شده است، گفت: خوشبختانه به یمن وجود رهبر انقلاب اسلامی و پایداری مردم، ایران توانسته است به پیروزی های بسیاری دست یابد.
 
وی خاطرنشان کرد: ایران از گذشته و از زمان امام رضا(ع) پایگاه محکمی برای مسلمانان بوده است و امروز هم می تواند در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و قدس شریف را آزاد کند.
https://taghribnews.com/vdcexn8wpjh8owi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی