تاریخ انتشار۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 235935
​امام جمعه سنندج:

قوه قضاییه نقش مهمی در ایجاد امنیت جامعه دارد

امام جمعه سنندج از خدمات و فعالیت های قوه قضاییه در کشور تقدیر کرد و گفت: قضات و کارکنان این قوه نقش مهمی در ایجاد امنیت جامعه دارند.
قوه قضاییه نقش مهمی در ایجاد امنیت جامعه دارد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک هفته قوه قضاییه به مجموعه این نهاد انقلابی اظهار کرد: در آیین اسلام همواره بر این مهم تاکید شده است که در جامعه باید افرادی باشند که در زمان نیاز بین حق و باطل حکم کنند.
وی افزود: دفاع از حقوق مظلومان و تلاش در مسیر برقراری عدالت در جامعه اسلامی از امور پسندیده ای است که توسط قضات صورت می گیرد و این مهم در کشور ما موجب رضایتمندی عمومی از فعالیت های قوه قضاییه شده است.
امام جمعه سنندج از تلاش ها و خدمات مجموعه قضایی استان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم حفظ کرامت ارباب رجوع در دادسراها و محاکم قضایی همواره مدنظر باشد.
ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ایام مبارک شب های قدر بر ضرورت توجه مسلمانان به این ایام مبارک تاکید کرد و افزود:  شب قدر از هزاران ماه برتر است و باید شان و منزلت این ایام مدنظر باشد.
امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: در شب قدر تمام درهای رحمت الهی باز و نور مغفرت و ایمان بر امت اسلامی می تابد لذا باید با حفظ انسجام و اتحاد خویش و در صفوفی به هم پیوسته برای تعالی معنوی جامعه همت گماریم.
ماموستا خدایی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز از مشارکت گسترده مردم کردستان در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد تقدیر کرد و افزود: امیدواریم در روزهای پایانی ماه رمضان نیز مردم نیکوکار کردستان با زکات فطریه خویش زمینه را برای کمک هرچه بیشتر به نیازمندان فراهم کنند.
https://taghribnews.com/vdcexn8wnjh8xoi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی