تاریخ انتشار۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۱
کد مطلب : 167733
امام جمعه دیواندره در گفت و گو با تقریب:

اتحاد مسلمانان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریشه تکفیر را می‌خشکاند

تنا- اختصاصی
امام جمعه دیواندره بر تقویت وحدت مسلمین در برابر توطئه دشمنان اسلام به ویژه مقابله با گروه های تکفیری تأکید کرد.
اتحاد مسلمانان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریشه تکفیر را می‌خشکاند
"ماموستا عبدالحمید حسنی" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج، اظهار داشت: اسلام دین عطوفت و عدالت است و می‌تواند تمامی نیازهای انسان را پاسخ دهد.

وی افزود: دشمنان دین اسلام و به ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با درک این مسئله این دین الهی را خطری بزرگ برای خود می‌دانند و برای مقابله با آن هر روزتوطئه جدیدی را علم می‌ کنند. 

ماموستا حسنی افزود: دشمنی دشمنان این دین الهی یک روز در قالب گروه طالبان و القاعده و یک روز سلفیت و امروز در قالب گروه تکفیری داعش خودنمایی می‌کند. 

امام جمعه دیواندره خاطر نشان کرد: این گروه‌های بی‌دین و تکفیری به نام اسلام دست به جنایت و کشتار مسلمانان بی‌گناه می‌زنند اما جلوگیری از حاکمیت قرآن و دین اسلام بر جهان مهم‌ترین هدف گروه تکفیری داعش است که امروز به نام اسلام و با حمایت استکبار، در تلاش برای تخریب این دین الهی است.

ماموستا حسنی افزود: گروه داعش، ساخته و پرداخته استکبار و در رأس آن آمریکاست چرا که آمریکا با ایجاد و حمایت این گروه تکفیری خیال واهی ضربه‌ زدن به ریشه ‌های اسلام را در سر می ‌پروراند و این در حالی است که خداوند وعده داده که تا قیامت از دین اسلام حفاظت خواهد کرد و این مکتب الهی عالم گیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: آواره کردن هر گروه، قشر و طایفه ‌ای از خانه و کاشانه و ضرر و زیان رساندن به انسان‌ های بی ‌گناه فعل حرامی است که امروز گروه تکفیری داعش مرتکب آن شده است.

امام جمعه دیواندره تکه‌ تکه شدن قلمرواسلام و شکاف در بین مسلمانان را مهم‌ ترین عامل وقوع اینگونه اتفاقات در جهان اسلام دانست و گفت: مسلمانان باید با بیداری، بصیرت و حفظ اتحاد مانع از شکاف در جهان اسلام و تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.
https://taghribnews.com/vdcexf8zxjh8pfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی