تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 164439

برگزاری نشست همبستگی با مردم فلسطین در دمشق

درآستانه روزجهانی قدس، نشستی برای اعلام همبستگی با مردم و رزمندگان مقاومت فلسطین در دمشق برگزار شد.
برگزاری نشست همبستگی با مردم فلسطین در دمشق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این نشست که با اهتمام کمیته مردمی سوریه در حمایت از مردم فلسطین و مقابله با دشمن صهیونیستی برگزار شد، سخنرانان روز جهانی قدس را تاکیدی برآرمان فلسطین به عنوان قطب نمای حقیقی امت اسلامی دانستند.

آنان تاکید کردند، پایداری و مقاومت اهالی غزه دربرابر حمله وحشیانه صهیونیستها ، باردیگر نشان داد، دوره پیروزی های رژیم صهیونیستی برای همیشه پایان یافته است . 

رئیس اتحادیه نویسندگان عرب در سوریه در سخنانی از رژیم صهیونیستی به عنوان یک پدیده غیرطبیعی در منطقه یاد کرد و آن را محکوم به نابودی دانست.

حسین جمعه همچنین فراخوان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اعلام روز جهانی قدس در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را تاکیدی براین واقعیت دانست و اینکه روز قدس راهکار عملی را برای آزاد سازی فلسطین مشخص می کند .

همچنین در این نشست تاکید شد ، وضعیت قدس شریف نشان دهنده آرمان محوری جهان اسلام است و بیانگر وضع عمومی ملتهای عرب و مسلمان است ، از این جهت ادامه اشغال شهر مقدس قدس به معنای ادامه نقشه های سلطه طلبی استکبار در منطقه است.

در این خصوص ابو فاخر عضو ارشد جنبش فتح انتفاضه تاکید کرد که ، روزجهانی قدس فراتر از یک مراسم نمادین است و تاکیدی عملی بر تصمیم امت برای آزادسازی فلسطین است؛ وی افزود، امام راحل (ره) با این ابتکار راهبردی ، راه تحقق این هدف بزرگ را مشخص کرد.
https://taghribnews.com/vdcexe8zojh8pei.b9bj.html
مرجع : irib
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی