تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۹
کد مطلب : 171521
در نتیجه ادامه محاصره:

بیکاری در غزه به بالای ۶۵ درصد رسید

کمیته مردمی مقابله با محاصره غزه اعلام کرد: بیکاری در نوار غزه از مرز ۶۵ درصد فراتر رفته است و میانگین درآمد سرانه در روز به حدود یک دلار رسیده است.
بیکاری در غزه به بالای ۶۵ درصد رسید
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از الرساله نت، کمیته مردمی مقابله با محاصره غزه در بیانیه ای اعلام کرد نسبت فقر در منطقه نوار غزه که از سال ۲۰۰۶ تاکنون تحت محاصره اسرائیل قرار دارد به بالاترین سطح یعنی ۹۰ درصد رسیده است.

افزایش سطح فقر در نوار غزه به افزایش نرخ بیکاری در این منطقه به ویژه پس از تجاوز و حملات ۵۱ روزه اخیر اسرائیل و ویرانی صدها کارخانه و موسسه در این منطقه منجر شده است.

این گزارش افزود: بیکاری نیز در نوار غزه از مرز ۶۵ درصد فراتر رفته است و میانگین درآمد سرانه در روز به حدود یک دلار رسیده است.

این کمیته تلاش های سریع جامعه جهانی را برای لغو محاصره نوار غزه و بازگشایی گذرگاه ها جهت جلوگیری از تشدید بحران انسانی در این منطقه خواستار شد و افزود: لغو محاصره ، بازگشایی گذرگاه ها ، اجازه انتقال مواد ساختمانی ، فعالیت کارخانه ها ، کارگاه ها ، موسسات فنی و کارگری سبب کاهش سطح بیکاری و بهبود وضع معیشتی صدها خانواده و کاهش نسبت فقر خواهد شد.
https://taghribnews.com/vdcewz8zzjh8fni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی