تاریخ انتشار۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 261323

حماس:هرگز استقرار نیروهای بین المللی در غزه را نمی پذیریم/حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت 18 فلسطینی

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که بنیامین نتانیاهو در دیدار با «بیشاپ» وزیر امور خارجه استرالیا پیشنهاد استقرار نیروهای بین المللی در نوار غزه به منظور تأمین امنیت اسرائیل را داده بود
حماس:هرگز استقرار نیروهای بین المللی در غزه را نمی پذیریم/حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت 18 فلسطینی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس، در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که استقرار نیروهای بین المللی در نوار غزه امری خطرناک و غیر قابل قبول است؛ ملت فلسطین هرگز اجازه اشغال مجدد غزه را نخواهد داد.

قانوع اشاره کرد که استقرار نیروهای بین المللی در نوار غزه دخالت آشکار در امور این باریکه است و ملت فلسطین حاضر است، برای مقابله با آن هر بهایی را بپردازد.

وی تأکید کرد که مقاومت فلسطین امنیت نوار غزه را حفظ خواهد کرد و این باریکه دروازه آزاد سازی سرزمین های اشغالی است و دشمن صهیونیستی دیر یا زود رو به زوال و نابودی خواهد بود.

این در حالی است که رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که بنیامین نتانیاهو در دیدار با «بیشاپ» وزیر امور خارجه استرالیا پیشنهاد استقرار نیروهای بین المللی در نوار غزه به منظور تأمین امنیت اسرائیل را داده بود

در پی واکنش شدید فلسطینیان به استقرار نیروهای بین المللی در نوار غزه، یک منبع نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که پیشنهاد استقرار نیروهای بین المللی در غزه را وزیر خارجه استرالیا ارائه داده است نه بنیامین نتانیاهو.
 
خبر دیگر اینکه، اشغالگران صهیونیست بامداد امروز دوشنبه مناطق مختلف کرانه باختری از جمله الخلیل، قدس، نابلس، قلقیلیه و ... را مورد حمله قرار داده و اقدام به بازرسی منازل فلسطینیان کردند. 
صهیونیست ها دست کم 18 فلسطینی را نیز به اسارت گرفتند.

 
https://taghribnews.com/vdcewz8wxjh8pxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی