تاریخ انتشار۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۴
کد مطلب : 283121
مدرس دانشگاه و امام جمعه موقت مهاباد:

​زمان جهاد مسلمانان فرا رسیده است

تنا_استان آذربايجان غربي
مدرس دانشگاه و امام جمعه موقت مهاباد گفت: با توجه به وضعیت امروز مسلمانان میانمار، زمان جهاد فرا رسیده و ضروری است تمام مسلمانان در مقابل اعمال ناشایست دشمنان دین و اسلام به پا خیزند و قیام کنند.
​زمان جهاد مسلمانان فرا رسیده است
ماموستا یحیی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: امروز فرعونیان دست و پای مسلمانان را قطع، آنها را به انحای مختلف شکنجه و زنده زنده زیر خاک می کنند، شرم آور است که به نظاره بنشینیم و این اعمال ناشایست را قبول کنیم.

این روحانی اهل سنت اذعان کرد: زمانی که اسلام قدرت و حاکمیت داشت هیچ کافری نمی توانست نسبت به مسلمانان قد علم کند ولی امروز به علت اختلافاتی که در دنیای اسلام وجود دارد کار به جایی رسیده است که مسلمانان از طریق کفار بودایی شکنجه می شوند و 300 نفر از مسلمانان میانمار در روز شهید می شوند ولی مجامع بین المللی و کسانی که دم از حقوق بشر می زنند سکوت اختیار کرده اند و نسبت به مسلمانان هیچ احساسی ندارند.

امام جمعه موقت مهاباد ادامه داد: به عنوان یک روحانی و یک مسلمان از این اعمال ناشایست و خلاف انسانی اعلام انزجار می کنم و از مقام معظم رهبری استمداد می طلبم چرا که رهبر ایران اسلامی تنها رهبري است که نسبت به مسلمانان و مظلومان احساس ناراحتی دارد.

وی با بیان این که وحدت مسلمانان عامل شکست توطئه های استکبار جهانی است، گفت: وحدت نیاز ضروری مسلمانان است.

امام جمعه موقت مهاباد با بیان اینکه دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان با روش‌های گوناگون در تلاش هستند و هرگز از این اقدام خود دست بر نمی‌دارند، اظهار کرد: حفظ وحدت مسلمانان بهترین راهبرد برای سعادت امت اسلامی است.
https://taghribnews.com/vdcewx8wzjh8vzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی