تاریخ انتشار۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 213722

دعوت به برگزاری "جمعه همبستگی با آیت الله نمر" در عربستان

فعالان عربستانی بر همبستگی خود با آیت الله نمر باقر النمر، روحانی برجسته این کشور تاکید کردند و خواستار برگزاری نماز وحدت در جمعه هفته جاری شدند.
دعوت به برگزاری "جمعه همبستگی با آیت الله نمر" در عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، فعالان و انقلابیون خواهان دموکراسی در عربستان، با اعلام جمعه هفته جاری به عنوان "روز همبستگی بزرگ" از مردم خواستند تا به منظور اعلام همبستگی با آیت الله نمر باقر النمر و سایر محکومان به اعدام، نماز جمعه یکپارچه ای در میدان "القلعه" در شهر قطیف عربستان برگزار کنند.
 
در این پیام آمده است: رژیم نابخرد آل سعود تصور می کند که با اعدام آیت الله نمر باقر النمر می تواند رویای خود را تحقق بخشد، غافل از اینکه نمی تواند تحرکات مردمی در استان قطیف را متوقف کند و جلوی خواسته های آنها را بگیرد.
 
در این پیام همچنین آمده است: حماقت آل سعود در اجرای حکم اعدام آیت الله نمر پیامدهای وخیمی برای حکومت سعودی خواهد داشت.آیت الله نمر آنچه لازم بود بگوید گفت و به رسالت خود در ایجاد نسلی آزادی خواه و حق طلب عمل کرد.
 
در این پیام تاکید شده است که اجرای حکم اعدام آیت الله نمر بر حمایت مردم از شیعیان در برابر دستگاه ترور آل سعود خواهد افزود و دامنه اعتراض ها در این کشور را بیشتر خواهد کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcewx8wwjh8zfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی