تاریخ انتشار۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 262223

مانور شبیه‌سازی تخریب منازل فلسطینیان/لیبرمن: سفارت آمریکا را به قدس منتقل کنید

رژیم صهیونیستی به‌ منظور آموزش نیروهای خود برای تخریب منازل فلسطینیان و سرکوب اعتراضات آن‌ها، به استفاده از روستاهای شبیه‌سازی‌شده روی آورده است.
مانور شبیه‌سازی تخریب منازل فلسطینیان/لیبرمن: سفارت آمریکا را به قدس منتقل کنید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وبگاه «میدل ایست مانیتور» فیلمی را منتشر کرده است که در شبکۀ 2 اسرائیل به نمایش درآمده است، در این فیلم تمرین نظامیان اسرائیلی در برخورد با فلسطینیان و یورش به منازل و انهدام آن‌ها در روستاهای ساختگی فلسطینی به تصویر کشیده شده است.

 هدف این مانور این است که نظامیان اسرائیل را برای مواجهه با معترضان فلسطینی حین تخریب منازلشان در روستاهای فلسطینی آماده کند.

کرانۀ باختری اشغالی شاهد تشدید موج بی‌سابقۀ تخریب منازل فلسطینیان در سال جاری بوده است؛ از ابتدای سال جاری میلادی، دست‌کم 168 مورد از منازل فلسطینی نابودشده که آوارگی دستکم 276 نفر را به دنبال داشته است.

خبر دیگر اینکه، "آویگدور لیبرمن" وزیر امور نظامی رژیم صهیونیستی، در دیدار با معاون رئیس‎جمهور آمریکا به وی گفت: انتظار دارد، سفارت ایالات‌متحده هرچه سریع‎تر از تل‎آویو به قدس اشغالی منتقل شود.

بر اساس گزارش روزنامۀ اسرائیلی هاآرتص، لیبرمن که در سفری دو روزه در واشنگتن، پایتخت آمریکا، به سر می‎برد، با "مایک پنس" معاون دونالد ترامپ، رئیس‎جمهور آمریکا، دیداری داشته است.

در بیانیه‎ای رسمی که رژیم صهیونیستی منتشر کرده، آمده است که لیبرمن در این دیدار که روز سه‎شنبه در کاخ سفید برگزار شد، از پنس و دولت ترامپ به دلیل حمایت قاطع از اسرائیل تشکر کرده است.

وزیر امور نظامی رژیم اسرائیل پس از این دیدار اعلام کرد: ما در کاخ سفید دوستانی واقعی داریم؛ ایالات‌متحده در دوران ریاست‎جمهوری دونالد ترامپ، یک شریک واقعی برای اسرائیل در مواجهه با چالش‎های مختلف در منطقه است؛ در گزارش هاآرتص آمده است که آزمایش‌های موشکی ایران از موضوعات مطرح در سفر لیبرمن به آمریکا بوده است.


 
 
https://taghribnews.com/vdceww8wxjh8pwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی