تاریخ انتشار۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰:۰۶
کد مطلب : 248922
حیدر العبادی فاش کرد:

برخی سیاستمداران عراق اطلاعات در اختیار داعش قرار داده اند

نخست وزیر عراق سه شنبه شب در اظهاراتی فاش ساخت برخی سیاستمداران کشورش اطلاعات در اختیار داعش قرار داده اند و تاکید کرد که راهبرد آینده عراق برای شهرهای آزاد شده از دست داعش، خارج ساختن ارتش از داخل شهرهاست.
برخی سیاستمداران عراق اطلاعات در اختیار داعش قرار داده اند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حیدرالعبادی" نخست وزیر عراق در کنفرانس خبری هفتگی، با اشاره به اینکه عملیات موصل وارد مرحله پیشرفته شده است، گفت که طرح ما این است که شهرها در جریان عملیات موصل از جمعیت تخلیه نشوند.

وی همچنین با اشاره به همکاری و تعامل مستمر بین نیروهای امنیتی و کمیته ویژه آوارگان افزود: ما توانستیم مواد غذایی و سوخت را به موقع به آوارگان در مناطق آزاد شده برسانیم.

العبادی در خصوص آینده نیروهای امنیتی کشورش نیز گفت که مصمم است برای آموزش نیروهای امنیتی و بازگرداندن ساختار غیر فرقه ای آن تلاش کند.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در خصوص عملیات موصل گفت که نیروهای عراقی قدرت و توان خود را در این عملیات نشان دادند بطوری که ائتلاف بین المللی را شگفت زده کردند.

نخست وزیر عراق، بدون نام بردن از شخص خاصی ، برخی سیاستمداران عراقی را متهم کرد که به داعش اطلاعات داده اند و از این امر ابراز تعجب کرد.

وی نسبت به تلاش های تروریستی برای متزلزل ساختن اوضاع کشور با هدف ایجاد موانع در برابر پیشروی نیروهای مسلح عراق به سمت موصل هشدار داد و همچنین یادآور شد که برخی تلاش ها برای ایجاد هرج و مرج در کشور وجود دارد.
https://taghribnews.com/vdcewv8wwjh8eoi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی