تاریخ انتشار۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 228429
در واكنش به بیانیه سازمان همكاری اسلامی؛

مواضع حزب الله هرگز تغییر نخواهد كرد/ نظام سعودی جایگاه و نقشش را در جهان از دست داده است

شیخ « نبیل قاووق» نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله لبنان تاكید كرد مواضع حزب الله هرگز ذره ای تغییر نخواهد كرد حتی اگر بیانیه ها ضد آن در نشست های عربی و اسلامی به هزاران کیلو برسد.
مواضع حزب الله هرگز تغییر نخواهد كرد/ نظام سعودی جایگاه و نقشش را در جهان از دست داده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نبیل قاووق كه درمراسمی در شهرك انصاریه در جنوب لبنان سخن می گفت، تاكید كرد كه صادركنندگان این بیانیه ها ضعیف تر و كوچك تر از آن هستند كه بخواهند عزم و اراده مقاومت را بشكنند.
 
بیانیه سیزدهمین اجلاس سازمان همكاری اسلامی كه پیش نویس آن در جده با فشارها و تطمیع های سعودی آماده شده بود، در استانبول بدون اجماع و بررسی اعلام و در اقدامی تردید آمیز كه با استقبال رژیم صهیونیستی مواجه شد، محور مقاومت ضد صهیونیستی هدف قرارگرفت و فلسطین به عنوان قضیه اصلی جهان عرب و اسلام نادیده گرفته شد.
 
نائب رئیس شورای اجرائی حزب الله تصریح كرد: باید بدانند نمی توانند درپشت نشست های عربی ، خلیجی و اسلامی مخفی شوند و هرگز خونی كه پیشانی متجاوزان علیه اهل ملت ما در یمن، بحرین، عراق و سوریه را لكه دار كرده است، بپوشانند.
 
وی خاطرنشان كرد: نظام سعودی در تجاوز و دشمنیش علیه مقاومت بسیار بیشتر از آنچه ادعا می كند، پیروزی به دست آورده ، خسارت متحمل شده و اكنون چهره، جایگاه و نقشش را درجهان از دست داده است و نمی تواند آن را با قطعنامه ها و بیانیه ها در نشست سران كشورهای اسلامی و عربی جبران كند.
 
شیخ نبیل قاووق تاكیدكرد: همه فشارها، تهدیدها ، بهتان زدن ها و تحریك كردن های سعودی هرگز نمی تواند به عزم و اراده ملت مقاومت خدشه وارد كند و برعكس به تعداد دوستداران مقاومت به ویژه « سید حسن نصرالله» دبیركل حزب الله و سید مقاومت در سراسر جهان عرب و اسلام افزوده شده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcewv8wojh8wei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی