تاریخ انتشار۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 236123

نگرانی امارات از کاهش گردشگران انگلیسی

به دنبال پیامدهای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و زیان های اقتصادی و مالی ناشی از آن، نگرانی نسبت به کاهش میزان سفر گردشگران انگلیسی نیز از جمله مواردی است که امارات و به طور خاص شهر دبی در معرض آن قرار دارد.
نگرانی امارات از کاهش گردشگران انگلیسی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روزنامه کویتی الرای، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از جمله مقصدهای اصلی سفر گردشگران انگلیسی هستند و به همین جهت این کشورها بیم آن دارند که با کاهش ارزش پوند و افزایش هزینه های سفر شهروندان انگلیسی شاهد کاهش حضور آنان در کشورهای خود باشند.
 
طارق قاقیش، از مدیران اجرایی شرکت "مال کاپیتال" در دوبی تصریح کرد: گردشگری شهروندان بریتانیایی در کشورهای عرب خلیج فارس بخصوص امارات پر رونق است و پیش بینی می شود در آینده با کاهش میزان سفر آنان مواجه شویم.
 
وی افزود: آنچه مهم به نظر می رسد آن است که میزان دارایی های ملکی انگلیسی ها در امارات بالاست و ممکن است شاهد فرآیند فروش املاک از سوی شهروندان بریتانیایی باشیم.
 
در ابتدای سال جاری میلادی، اداره املاک و مستغلات در دبی اعلام کرد انگلیسی ها در سال 2015 فقط در دبی حدود 10میلیارد درهم معادل 2.72 ملیارد دلار سرمایه گذاری کرده اند.
https://taghribnews.com/vdcewp8wxjh8xzi.b9bj.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی