تاریخ انتشار۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 223587

اعتصاب غذای 46 اسیر فلسطینی/کمپین گسترده تحریم رژیم صهیونیستی در نوار غزه

46 اسیر فلسطینی دربند بازداشتگاه صهیونیستی "آتصیون" از امروز در اعتراض به اوضاع فاجعه بار این بازداشتگاه و برای انتقال از آن، اعتصاب غذای نامحدود را آغاز کردند.
اعتصاب غذای 46 اسیر فلسطینی/کمپین گسترده تحریم رژیم صهیونیستی در نوار غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "جاکلین فرارجه" وکیل باشگاه اسرای فلسطین گفت: اسرا از غذایی که به آنها داده می شود، ناراضی اند و علاوه بر این، کمترین حد نیازهای اساسی آنها برآورده نمی شود، اسرای بیمار هم از خدمات درمانی بی بهره اند.

وی افزود: بازداشتهای روزمره باعث شده زندانهای صهیونیستی با کمبود جا مواجه شوند و اکنون با وجود صدور حکم بازداشت اداری 11 نفر از اسرا، آنها بیش از یک هفته است که بلاتکلیفند و اسرائیل قدرت انتقال این گروه از اسرا به زندان دیگر را ندارد.  

فرارجه  ادامه داد: تعدادی از اسرا هم بیش از 15 روز است که در بازداشتگاه آتصیون به سر می برند درحالیکه این بازداشتگاه امکان نگهداری آنها را ندارد.

خبر دیگر اینکه ده ها فلسطینی روزگذشته درحالی که پارچه نوشته هایی با مضمون تحریم رژیم صهیونیستی در دست داشتند، در میدان سرباز گمنام شهر غزه تجمع کردند؛ این تجمع بنا به درخواست انجمن سندیکا برگزار شده بود که در آن آغاز کمپین گسترده تحریم رژیم صهیونیستی کلید خورد.

رئیس این کمپین در یک نشست خبری گفت: هدف از به راه انداختن این کمپین، گسترش دامنه تحریم رژیم صهیونیستی در همه زمینه ها و رسواکردن تجاوزات و جنایاتش علیه ملت فلسطین است.
"سائد عایش از دیگر اهداف این کمپین را حمایت از تولید داخل و تقویت اقتصادی ملی و روحیه مشارکت دسته جمعی برای نقش آفرینی در زمینه تحریم رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی خواستار تقویت فرهنگ مقاومت مردمی در میان تمامی طیف ها و قشرهای ملت فلسطین و همچنین  تشویق تشکیلات خودگردان فلسطین به حمایت از حق این ملت برای تحریم رژیم صهیونیستی شد.

وی از تمامی کشورها و سازمان های امضا کننده قرارداد با اسرائیل خواست تا این قراردادها را به خاطر ادامه جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین لغو کنند.
https://taghribnews.com/vdcevx8wfjh8wni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی