تاریخ انتشار۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۵
کد مطلب : 186282
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

همدلی بین مردم و مسئولان نویدبخش آبادانی بیشتر برای ایران است/وحدت و انسجام ملی زمینه ساز عزت همگانی است

تنا-اختصاصی
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان تأکید کرد و گفت: منویات رهبری نقشه راه همگان برای رسیدن به عزت و تعالی است.
همدلی بین مردم و مسئولان نویدبخش آبادانی بیشتر برای ایران است/وحدت و انسجام ملی زمینه ساز عزت همگانی است
"ماموستا عبدالرحمن خدایی" نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج با تبریک ایام سال نو شمسی به همه ایرانیان اظهار داشت: با استقرار نظام شکوهمند اسلامی در ایران شاهد تعالی و عزت روزافزون کشور در عرصه های گوناگون بوده ایم.

وی افزود: بدون شک همراهی و مشارکت گسترده مردم مسلمان ایران متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون زمینه ساز این عزت و اقتدار بوده است و همواره مردم با حمایت از مسئولان توانسته اند زمینه را برای اجرای برنامه های تدوین شده فراهم کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: منویات رهبری همیشه نقشه راه ایرانیان برای پیشبرد امور بوده و خوشبختانه امسال نیز معظم له با نامگذاری سال 94 با عنوان " دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" از همه ایرانیان خواستند تا دولت مردان را برای اجرای برنامه هایشان یاری رسانند.

ماموستا خدایی اظهار داشت: مردم مسلمان و متدین کردستان نیز همواره جزو پیشروترین مردمان در ایران اسلامی بوده اند و در پیشبرد امور همواره یار و یاور مسئولان بوده اند و حماسه های بسیاری را در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خلق کرده اند و در سال 94 نیز باز هم حماسه آفرینی خواهند کرد.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود افزود: ایران اسلامی سرشار از استعدادهای ناب طبیعی و انسانی بوده و بدون شک با همراهی و همدلی بین مردم و مسئولان می توانیم این ظرفیت ها را بیش از پیش بالفعل نماییم.
 
https://taghribnews.com/vdcevp8zwjh8vwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی