تاریخ انتشار۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 239580

مجروح شدن دهها فلسطینی در اراضی اشغالی/تخریب 11 منزل در قدس

منابع فلسطینی گزارش دادند که شب گذشته در درگیری های نیروهای پلیس رژیم اشغالگر با فلسطینیان در شهرک "ابودیس" واقع در مجاورت شهر قدس اشغالی، ۳۰ فلسطینی زخمی شدند.
مجروح شدن دهها فلسطینی در اراضی اشغالی/تخریب 11 منزل در قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جمعیت هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که امدادرسانی به 30 زخمی فلسطینی در شهرک ابودیس از طرف نیروهای این جمعیت انجام شد.

به گفته این جمعیت،  19 نفر از این زخمی ها هدف اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفتند و بقیه نیز در اثر استشمام گاز دچار حالت خفگی شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به سمت جوانان فلسطینی گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک می کردند.

به گفته شاهدان، این درگیری ها به دنبال برگزاری تظاهرات همبستگی فلسطینیان، با اسرای اعتصاب کننده غذا در زندان های رژیم صهیونیستی، رخ داد.

اراضی اشغالی تقریبا هر روز شاهد فعالیت های همبستگی با بیش از 40 اسیر فلسطینی است که در اعتراض به سیاست بازداشت اداری دست به اعتصاب غذا زده اند.

خبر دیگر اینکه، نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته پس از حمله به شهرک قلندیا در قدس اشغالی با 6 دستگاه بولدوزر ،  11 باب منزل فلسطینیان را در این منطقه تخریب و با خاک یکسان کردند؛در پی درگیری شدیدی که در این منطقه میان فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست به وقوع پیوست ده ها فلسطینی نیز زخمی شدند.

صهیونیست ها مدعی شده اند که این خانه ها مجوز ساخت نداشته اند.
https://taghribnews.com/vdcevo8w7jh8xni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی