تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 27998

برگزاري نشست معرفي دين اسلام در عربستان

نشست "معرفي دين اسلام" با شعار "اسلام، دوستي و ارتباط"، روزهاي 21 و 22 مهرماه 89 در عربستان برگزار مي‌شود.
برگزاري نشست معرفي دين اسلام در عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا):
نشست دو روزه معرفي دين اسلام با هدف معرفي تصوير صحيح از دين اسلام و بررسي تصوير ذهني از اين دين مبين در جهان، به همت هيئت جهاني معرفي دين اسلام در رياض برگزار مي‌شود.

شيخ "عبدالله بن ابراهيم المسفر"، ناظر هيئت جهاني معرفي دين اسلام در رياض بيان داشت: اين نشست با مشاركت كارشناسان و صاحب‌ نظران و به منظور بررسي تصوير ذهني از دين مبين اسلام در جهان و چگونگي تعامل با آن و ساخت تصوير صحيح از اسلام با همكاري افراد و مؤسسات اسلامي برگزار مي‌شود.

المسفر ادامه داد: تصوير دين اسلام در ميان ملت‌هاي مختلف جهان تفاوت دارد و ما نيازمند افرادي هستيم كه ديدگاه تمامي ملت‌ها را بداند و بتوانند چهره صحيح اسلام را به آنان منتقل كند، زيرا دشمنان اسلام سعي در مخدوش كردن چهره صحيح اسلام در ميان مردم جهان دارند.

به گزارش محيط، المسفر با اشاره به اينكه اين نشست به بررسي راه‌هاي شناساندن اسلام و چگونگي تعامل با تصوير ناصحيح رايج در جهان مي‌پردازد، خاطرنشان كرد: در اين نشست، روشهاي ايجاد راه‌هاي ارتباط بين مؤسسات و افراد دست اندركار معرفي دين اسلام بررسي خواهد شد و برنامه‌ها و طرح‌هاي عملي براي اين منظور پيشنهاد داده مي‌شود.
https://taghribnews.com/vdcevo8w.jh8foi9bbj.html
مرجع : محيط
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی