تاریخ انتشار۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 245989

کشته شدن 15پلیس عراقی در حمله تروریستی در غرب الانبار/حمله انتحاری در بغداد با شش کشته

منابع عراقی امروز اعلام کردند که در حمله تروریستی در غرب استان الانبار 15 پلیس عراقی کشته و شماری نیز زخمی شدند.
کشته شدن 15پلیس عراقی در حمله تروریستی در غرب الانبار/حمله انتحاری در بغداد با شش کشته
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) صبح امروز در اثر انفجار سه خودروی بمب گذاری شده که نیروهای نظامی عراق را هدف قرار داده بود 15 پلیس کشته و شماری زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش با از دست دادن مناطق تحت اشغال خود در استان های الانبار و صلاح الدین حملات تروریستی خود را در عراق افزایش داده است؛ استان الانبار عراق در روزهای گذشته شاهد عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی کامل این استان بود.

این نیروها در جریان عملیات خود جزیره حدیثه و جزیره البغدادی را آزاد کردند؛همچنین این نیروها در هفته های گذشته منطقه راهبردی جزیره خالدیه را پاکسازی کردند.

 "احمد الجبوری" استاندار استان صلاح الدین عراق هم روز شنبه از آزادسازی منطقه ای در جنوب شهرستان الشرقاط به عنوان آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش در این استان خبر داد.

تلویزیون دولتی عراق روز پنجشنبه با اعلام بالا بردن پرچم عراق بر فراز ساختمان فرمانداری شهرستان الشرقاط در 125 کیلومتری شمال تکریت مرکز استان صلاح الدین، آزادی این شهر را اعلام کرد.

خبر دیگر اینکه، فرماندهی عملیات امنیت بغداد امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که یک حمله انتحاری در بغداد شش کشته و 18 زخمی برجای گذاشت.

فرماندهی عملیات امنیت بغداد افزود: یک فرد انتحاری با کمربند انفجاری، خود را در میان جمعی از اهالی منطقه "الاسکان" در غرب بغداد منفجر کرد که بر اثر آن شش شهروند عراقی کشته و 18 نفر زخمی شدند.

این بیانیه، آمار اعلام شده را به عنوان گزارش اولیه تلفات این حادثه دانست و پیش بینی افزایش قربانیان این حمله تروریستی را کرده است.

پایتخت عراق از شب گذشته شاهد تدابیر شدید امنیتی بدون اعلام قبلی بوده است که اغلب رسانه های عراق امروز به این موضوع اشاره کرده اند، اما از علل تشدید این تدابیر کم سابقه امنیتی اعلام بی اطلاعی کردند.

این تدابیر امنیتی به ویژه در بخش غربی رودخانه دجله موسوم به منطقه کرخ که انفجار انتحاری امروز در آنجا اتفاق افتاد، در مقایسه با بخش الرصافه در شرق دجله شدیدتر بوده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcevn8wojh8eoi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی