تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 257788

تعرض شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الأقصی/حمله گسترده ارتش صهیونیستی به کرانه باختری و قدس

چندین گروه شهرک نشین صهیونیست که در میان آنان تعدادی از یهودیان وابسته به جریان مذهبی تندروی "حریدیم" بودند، امروز یکشنبه به مسجد مبارک الاقصی تعرض کردند.
تعرض شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الأقصی/حمله گسترده ارتش صهیونیستی به کرانه باختری و قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شهرک نشینان اسرائیلی تحت حراست مأموران پلیس و ارتش صهیونیستی از باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند و درصدد برپایی آیین های تلمودی برآمدند که نمازگزاران فلسطینی با سر دادن شعارهای الله اکبر به مقابله با این متجاوزان برخاستند.

شمار زیادی از نمازگزاران فلسطینی؛ به ویژه ساکنان بخش قدیمی قدس در بخش های مختلف مسجد الاقصی حضور دارند تا جلوی تعرضات اسرائیلی ها به این مکان را بگیرند. 

خبر دیگر اینکه، ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته و بامداد امروز یکشنبه به بخش های مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی حمله کردند.

نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس به شهرهای بیت لحم، نابلس، جنین و قدس یورش برده و 6 نفر از شهروندان فلسطینی از جمله یک کودک و چندین اسیر آزاده را بازداشت کردند.

رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس به سرکوب فلسطینیان ساکن کرانه باختری و بیت المقدس شدت بخشیده است؛ این انتفاضه در واکنش به تشدید تعرضات نظامیان و شهرک نشینان اسرائیلی به مقدسات اسلامی فلسطین و در راس آنها مسجد الاقصی شکل گرفت.
https://taghribnews.com/vdcevf8wvjh8nfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی