تاریخ انتشار۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۶
کد مطلب : 247789
امام جمعه نجف اشرف:

آزادسازی موصل نزدیک است/هشدار نسبت به دخالت های ترکیه

امام جمعه نجف اشرف پیروزی استان موصل را نزدیک توصیف کرد و افزود: ارتش، نیروهای امنیتی و بسیج مردمی برای آغاز عملیات آزادسازی استان موصل آماده هستند.
آزادسازی موصل نزدیک است/هشدار نسبت به دخالت های ترکیه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف، در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، از ترس و وحشت جریان‎های تروریستی برای آغاز عملیات آزادسازی استان موصل خبر داد و اظهار داشت: سخنان مقامات ترکیه نباید ما را از اهداف اصلی خود برای آزادی موصل دور کند.
 
وی ادامه داد: نگرانی‎‎های موجود در عراق پس از آزادسازی موصل از بین خواهد رفت و رزمندگان با رشادت و جانفشانی خود در این عملیات سربلند خواهند بود.
 
امام جمعه نجف به سخنان مقامات ترکیه پیرامون حضور نظامیان این کشور در خاک عراق واکنش نشان داد و گفت: ترکیه با چنین اقدامی درپی سنگ اندازی در مسیر آزاد سازی استان موصل است.
 
وی همچنین حمله هواپیماهای عربستان به یک مجلس عزا در یمن که منجر به کشته و زخمی شدن نزدیک به 700 تن شد را به شدت محکوم کرد.

حجت الاسلام قبانچی در ادامه از حیدر العبادی، نخست وزیر عراق خواست که هر چه سریعتر اسامی وزیران جدید را به پارلمان معرفی کند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcevf8wojh8efi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی