تاریخ انتشار۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۰
کد مطلب : 294183

۵۰ کشته و زخمی در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده داعش در دیرالزور

در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده داعش در روستای فرج در حومه استان دیر الزور در روز جمعه ۲۰ نفر کشته و 30 نفر زخمی شدند.
۵۰ کشته و زخمی در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده داعش در دیرالزور
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  یگان‌های مدافع خلق کرد در سایت اینترنتی خود اعلام کردند، افراد مسلح داعش دست به کشتار جدید در حق غیرنظامیان در روستای فرج زد، افراد مسلح داعش با انفجار خودروی بمب‌گذاری شده منجر به کشته شدن ۲۰ نفر و زخمی شدن ۳۰ نفر دیگر شدند.

یک منبع کرد به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: در این انفجار در روستای فرج واقع در روستای الجفری و کارخانه نفت و گاز کونیکو که تحت تسلط نیروهای دموکراتیک سوریه است ۲۰ کشته و ۳۰ نفر زخمی شدند؛این منبع گفت: این انفجار ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت سوریه رخ داد.

داعش ماه گذشته میلادی نیز دست به حمله انتحاری زده و آوارگان گریخته از مناطق تحت سیطره خود را هدف قرار داده بود. در این انفجار نیز بیش از ۱۰۰ غیرنظامی کشته و زخمی شدند. این در حالی است که ارتش سوریه همچنان به پیشروی خود در برای تحت کنترل گرفتن مناطق جدید در دیرالزور ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر، فعالان سوریه اعلام کردند، در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی میدان المحراب در شهر ادلب دو نفر کشته و ۱۴ نفر زخمی شدند. هنوز هیچ گروهی مسؤولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

انفجار انتحاری ماه ژوئیه نیز شهرک ارمناز در شمال شهر حلب را هدف گرفت. شهر ادلب مقر اصلی جبهه النصره مرتبط با القاعده است و اکثر مناطق این استان تحت کنترل نیروهای مخالف سوریه از جمله احرار شام و جبهه فتح الشام است.
 
 
https://taghribnews.com/vdceve8wxjh8ozi.b9bj.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی