>> ​ملت ایران اتحاد خود را در طول تاریخ نشان دادند دشمنان، ايمان مسلمانان را نشانه گرفته اند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۸
کد مطلب : 290187
امام جمعه مهاباد:

​ملت ایران اتحاد خود را در طول تاریخ نشان دادند/ دشمنان، ايمان مسلمانان را نشانه گرفته اند

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه مهاباد گفت: ملت ایران اتحاد و یکدلی خود را در طول تاریخ نشان دادند و رئیس جمهور آمریکا بداند ملت ایران با وحدت خود اهدافش را همانند دیگر همپیمانانش ناکام خواهند گذاشت.
​ملت ایران اتحاد خود را در طول تاریخ نشان دادند/ دشمنان، ايمان مسلمانان را نشانه گرفته اند
ماموستا ملاقادر سهرابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در ارومیه وظيفه اصلي مسلمانان را در عصر حاضر، حفظ وحدت، تقويت ايمان و اعتقادات ديني دانست و اظهار داشت: اتحاد و انسجام پاسخ ملت ایران به بدعهدی ها و زورگویی های آمریکاست.

وی افزود: امروزه دشمنان، ايمان مسلمانان را نشانه گرفته اند تا در مقابل مقدسات خود بي تفاوت باشند لذا همه بايد با انسجام، هوشياري و بصيرت در مقابل توطئه هاي بدخواهان مردم و کشور بايستند و ايمان به خدا و پيامبر اکرم (ص) را در خود تقويت کنند.

سهرابی تاکید کرد: ملت ایران با وحدت، پشتیبانی و اقتدار نظامی در برابر زورگویانی همچون آمریکا ایستاده اند و ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه سخنان و تصمیمات رئیس جمهور آمریکا همیشه مایه جنگ افروزی است، ادامه داد: در حالیکه آمریکا خود تروریست تربیت می‌کند، ترامپ دم از حقوق بشر می زند که این موضوع به معنای واقعی مضحک است.

سهرابی اضافه کرد: عربده‌کشی سردمداران این کشور به خاطر این است که همه نقشه‌هایشان در منطقه با همت سپاه نقش بر آب‌ شده است.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمنی آمریکا هرگز با ملت ایران پایانی ندارد و تا زمانی که حکومت جمهوری اسلامی ایران و ملت همیشه در صحنه‌اش از مظلوم در برابر ظالمان زمان همچون رژیم جعلی اسرائیل و نیز برخی دولت های فاسد عربی حمایت کند، دشمنی‌های آمریکاییان نیز ادامه خواهد داشت.
 
https://taghribnews.com/vdcev78wfjh8ozi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی