تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 171567
عمار حکيم تأکید کرد:

نارضایتی دشمنان عراق از پیروزی نيروهای عراقی در برابر داعش

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان اینکه نیروهای مسلح این کشور پیروزی های چشمگیری در برابر داعش به دست آورده اند، اظهار داشت: تردیدی وجود نداشت که دشمنان عراق از این پیروزی ها ناراضی هستند.
نارضایتی دشمنان عراق از پیروزی نيروهای عراقی در برابر داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از العراقیه، "عمار حکیم" رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق روز شنبه در نشست خبری مشترک با "حیدر عبادی" نخست وزیر عراق گفت: تردیدی وجود نداشت که دشمنان عراق از این پیروزی ها ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه داعش اهمیت فوق العاده ای برای جنگ روانی و تبلیغاتی قائل است، اظهار داشت: جنگ با داعش همچنان با نبرد نظامی و امنیتی نبرد رسانه ای و افکار عمومی هم هست و ما باید در این باره محتاط و هوشیار باشیم.

حکیم تأکید کرد: شهروندان عراقی باید اطلاعات خود را از منابع درستی که واقعیت ها را بیان می کنند، دریافت کنند.

وی در ادامه سخنان خود به موضوعات سیاسی اشاره کرد و افزود: در عرصه سیاست نیز دولت باید تکمیل و کرسی های خالی کابینه باید پر شود و اقداماتی فوری برای اجرای برنامه دولت در چارچوب زمانی که برای آن تعیین شده است، انجام شود زیرا این امر باعث اطمینان خاطر عراقی ها می شود و کاستی ها و بحران های موجود را حل می کند.

"حیدر عبادی" نیز در این نشست خبری به مردم عراق اطمینان داد که وضعیت امنیتی بغداد در بهترین شرایط خود قرار دارد و به هیچ وجه به تروریست های داعش اجازه نخواهیم داد که وارد محدوده خطوط قرمز پایتخت شوند.

وی در ادامه به اوضاع استان الانبار اشاره کرد و افزود: در استان الانبار مثل برخی دیگر از مناطق، با چالشی واقعی روبرو هستیم و در حال جنگ قرار داریم ولی به شهروندان اطمینان خاطر می دهم که الرمادی همچنان به مقاومت خود ادامه می دهد و تعداد کافی از نیروهای امنیتی و نظامی و تجهیزات در آنجا مستقر شده است و این شهر از حمایت هوایی نیز برخوردار است.

عبادی گفت: تعداد عناصر داعش کمتر از آن چیزی است که می گویند و توانایی آنها نیز کمتر از آن چیزی است که وانمود می شود. قدرت آنها به اندازه ای نیست که بتوانند مقاومت اهالی الرمادی را بشکنند، بر همین اساس به نیروهای عراق و اهالی الرمادی می گویم به مقاومت خود ادامه دهند که پیروز خواهند شد.
https://taghribnews.com/vdcepz8zfjh8fni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی