تاریخ انتشار۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : 172764

انتقاد شدید آیت الله عیسی قاسم از حامیان مالی تروریسم

آیت الله عیسی قاسم ضمن محکوم کردن حمایت مالی از تروریسم، گفت: حکومت هایی که نهال شوم تروریسم را در میان امت اسلامی کاشتند و با سلاح و آموزش های نظامی به تروریست ها آن را تغذیه کردند، پس از سرکشی و عصیان دست پرورده های خود اکنون به شدت از آن هراسان شده اند.
انتقاد شدید آیت الله عیسی قاسم از حامیان مالی تروریسم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل ازصدای منامه؛ آیت الله "عیسی قاسم" خطبه های نماز جمعه بحرین که در مسجد امام صادق(ع) منطقه دراز برگزار شد، اظهار داشت: سیاست جاری در بحرین، سیاستی آشکار است که بر پایه ی گسستن پیوندها، نابود کردن پل تعامل بین مردم و عمیق تر کردن شکاف بین ملت و رژیم بنا شده است.

وی افزود: کارهایی که رژیم در حق اکثریت مردم این کشور انجام می دهد از به حاشیه راندن و تبعید گرفته تا کشتار، ویرانی مساجد، پیگرد برگزاری شعائر دینی و مذهبی، تعطیلی موسسات دینی و سیاسی و پیگرد علماء و ائمه جماعت، همه و همه نشانگر یک سیاست است، سیاستی که به مردم می گوید: رژیم نیازی به شما ندارد و روابط خارجی ما به شما ارتباطی پیدا نمی کند. سیاستی که به ملت می گوید باید بین ما و شما فاصله باشد، فاصله ای که هرگز پر نخواهد شد.

وی در ادامه با محکوم کردن حمایت مالی از تروریسم گفت: حکومت هایی که نهال شوم تروریسم را در میان امت اسلامی کاشتند و با سلاح و آموزش های نظامی به تروریست ها آن را تغذیه کردند، پس از سرکشی و عصیان دست پرورده های خود، به شدت از آن هراسان شده اند. آری اینگونه ثروت های امت اسلامی را به فنا می دهند. آنها یکبار دارایی ملت را در ایجاد و گسترش رعب و وحشت و کشتار هزینه می کنند و بار دیگر برای دفاع از خود در برابر این گروه های دست پرورده ثروت کشور را صرف می کنند.

آیت الله عیسی قاسم در محور دیگری از سخنان خود به رخدادهای مصر و تونس اشاره کرد و گفت: سقوط حکومت اخوان المسلمین در مصر و کنار گذاشته شدن حزب النهضه در تونس، درس هایی عبرت آموز برای دیگر حکومت هاست، این درس، به ما می آموزد که ملت ها منتظر برآورده شدن وعده هایشان توسط احزاب حاکم هستند، آنها به عقلانیت نظام حاکم و محقق کردن خواسته هایشان اهمیت ویژه ای می دهند و اگر حزبی خلف وعده کرد یا عقلانیت و واقع بینی را کنار گذاشت از حمایت دست برمی دارند و خود، تلاش می کنند تا برای خواسته هایشان مبارزه نموده و آنها را محقق کنند حتی اگر سالیان سال به درازا بیانجامد.
https://taghribnews.com/vdcepw8zejh8ffi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی