تاریخ انتشار۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 216765
مفتی قدس:

مسجد حضرت ابراهیم (ع) متعلق به مسلمانان است

مفتی شهر قدس تاکید کرد که مسجد حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری یک مسجد اسلامی است و فقط به مسلمانان تعلق دارد.
مسجد حضرت ابراهیم (ع) متعلق به مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ محمد حسین" با رد اظهارات "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه یهودیان هرگز از مسجد حضرت ابراهیم خارج نخواهند شد، گفت:که این مکان مقدس تا ابد از آن مسلمانان خواهد بود.

صهیونیست ها در سال 1967 پس از اشغال مسجد حضرت ابراهیم به آن یورش بردند؛در سال 1972 اسرائیل تصمیم گرفت که به یهودیان اجازه انجام آیین هایی در یک بخش از این مسجد را بدهد تا اینکه در آغاز سال 1994 این مکان مقدس میان مسلمانان و یهودیان تقسیم شد.

خبردیگر اینکه، يکي از رهبران بلندپايه جنبش جهاد اسلامي فلسطين، اظهارداشت که انتفاضه قدس فرصتی برای احيای وحدت و شراکت ملي فلسطين است.

خالدالبطش گفت: ملت فلسطين به اين باور رسيد که جنايات رژيم صهيونيستي به انتفاضه و قيام مردمي گسترده عليه اشغالگري و سياست هاي جنايتکارانه اشغالگران نياز دارد.
 
وي با بیان اینکه همه تلاشها براي کنترل و عقيم گذاشتن انتفاضه جديد قدس با شکست مواجه شده است، بر ضرورت حمايت از فلسطينيان قيام کننده و حمايت از انتفاضه قدس تاکيدکرد و گفت: اقدامات فردي که فرزندان ملت فلسطين عليه صهيونيست ها انجام مي دهند، بهترين واکنش به تلاش ها براي شکست انتفاضه است.
 
https://taghribnews.com/vdcepp8wnjh8zfi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی