تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 297162
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

​اگر قرآن محور باشد، وحدت هم وجود خواهد داشت

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: اگر قرآن محور باشد، وحدت و همدلی هم وجود خواهد داشت و همه مشکلات مسلمانان رفع خواهد شد.
​اگر قرآن محور باشد، وحدت هم وجود خواهد داشت
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی در همایش سفیران وحدت و همدلی که با حضور علما و طلاب شیعه و سنی در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مسلمانان باید در میان خود نسبت به یکدیگر بخشنده و منعطف باشند ولی در مقابل دشمنان خود سخت‌گیر باشند چراکه این موضوع سبب افزایش وحدت در بین مسلمانان و مستحکم‌تر شدن نظام و دین اسلام می‌شود.

وی افزود: اگر مسلمانان دین را ترک کنند دشمنان بر آنان احاطه پیدا خواهند کرد و با وحدت و همدلی است که استکبار و ظالمان دیگر نخواهند توانست در کشورهای اسلامی جنایت کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه ماه ربیع الاول دارای برکات زیادی است و تحول عظیمی در این ماه اتفاق افتاد، اضافه کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت اتحاد بین مسلمانان است و باید از فرصت این هفته ارزشمند برای افزایش وحدت و تقویت مبانی وحدت‌ اسلامی استفاده کرده و بهانه ‌ای برای نفوذ دشمنان در میان صفوف متحد خود ندهیم.

بیضاوی تاکید کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا به جزیره  آرامش و امنیت تبدیل شده است و مردم این سرزمین در سایه قرآن و ولایت فقیه با وحدت و همدلی در برابر دشمنان ایستاده اند و توطئه های استکبار جهانی را ناکام گذاشته اند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: مسلمانان و دنیای اسلام این ایام را قدر بدانند و از نور وجودی حضرت محمد(ص) استفاده کنند و از اخلاق و رفتار پیامبر بهره مند شوند.
https://taghribnews.com/vdcepf8wwjh8ozi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی